تشکیل کارگروه تدوین قوانین و مقررات آموزش و پرورش در دوران کرونا و پس از آن در دبیرخانه شورای عالی

تهران (پانا)‌ - کارگروه تدوین قوانین و مقررات آموزش و پرورش در دوران کرونا و پسا کرونا با حضور صاحب نظران حوزه‌های مختلف هر هفته در دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش تشکیل و تاثیر مسائل و مشکلات پدیده کرونا بر آموزش و پرورش را بررسی می‌کنند.

کد مطلب: ۱۰۹۲۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کارگروه تدوین قوانین و مقررات آموزش و پرورش در دوران کرونا و پس از آن در دبیرخانه شورای عالی

دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش با تشکیل کارگروه تدوین قوانین و مقررات آموزش و پرورش در دوران کرونا و پس از آن در حال بازنگری آئین نامه اجرایی مدارس و تدوین مقررات و آئین نامه‌های مورد نیاز برای مواجهه فعال با بیماری‌های واگیردار (به‌ویژه کرونا) است.

بنابر این گزارش، بررسی‌های لازم در این کمیته انجام شده و آیین نامه‌ها و مقررات مورد نیاز مربوط به این دوران را تدوین و پس از تصویب شورای عالی برای اجرا به آموزش و پرورش ابلاغ می‌کند.

دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش اعلام کرده است افراد می‌توانند پیشنهادها و نظرات ارزشمند خود را در زمینه محتوای برنامه‌های درسی و تربیتی، آموزش‌های مجازی، فعالیت‌های پرورشی، انضباطی، حضور و غیاب دانش‌آموزان در کلاس‌های مجازی، ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تربیتی دانش‌آموزان، استفاده از شبکه‌های مجازی مختلف (شاد، ایتا، واتساپ، تلگرام و...)، وظایف عوامل اجرایی مدرسه در مدیریت فضای مجازی و ... را از طریق پیام رسان‌های ایتا و سروش به کانال شورای عالی آموزش و پرورش ارسال و یا به صورت مکتوب به دبیرخانه شورای عالی ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار