معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان مطرح کرد:

ارائه آموزش آمادگی کنکور به دانش آموزان مددجوی مستعد و علاقمند به تحصیل در دانشگاه

زاهدان (پانا) - معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد با توجه به شیوع بیماری کرونا و برگزار نشدن فعالیت های گروهی، با استفاده از روش های جایگزین برای ارتقاء آمادگی علمی دانش آموزان مستعد پشت کنکوری اقدام شده است.

کد مطلب: ۱۰۹۲۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
ارائه آموزش آمادگی کنکور به دانش آموزان مددجوی مستعد و علاقمند به تحصیل در دانشگاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علی رضا دهقان اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت برگزای فعالیت های گروهی با هدف توانمندسازی گروه های هدف از طریق ادامه تحصیل در بهترین رشته ها و دانشگاه ها، نسبت به بهره برداری از روش های جایگزین برای ارتقاء آمادگی علمی دانش آموزان مستعد پشت کنکوری اقدام شده است.

او ادامه داد: تعاملات و هماهنگی های لازم با موسسات و گروه های جهادی فعال و موفق در زمینه آموزش آمادگی کنکور به منظور بهره مندی حداکثری از ظرفیت آموزشی این مراکز برای ارائه خدمات مشاوره تحصیلی، مرور و جمع بندی مطالب و محتوای درسی کنکور از طریق فضای مجازی به عمل آمده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در این راستا ارائه برنامه های مختلف آموزشی به دانش آموزان متوسطه دوم پایه دوازدهم در رشته های علوم تجربی، ریاضی و علوم انسانی با استفاده از اساتید مجرب استانی و کشوری به صورت روزانه تا زمان برگزاری کنکور سال جاری برنامه ریزی شده است.

او افزود: تاکنون تعدادی از دانش آموزان تحت حمایت در مقطع تحصیلی پایه دوازدهم به موسسات و گروه های جهادی معرفی و از خدمات این طرح بهره مند هستند.

دهقان در پایان یادآور شد: باتوجه به شروع امتحانات نهایی دانش آموزان برنامه ریزی لازم جهت آموزش متناسب با برنامه امتحانی دانش آموزان صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار