جهانگیری مصوبه قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را ابلاغ کرد

تهران (پانا) - معاون اول رئیس جمهوری مصوبه مربوط به «اصلاح آیین‌نامه قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات» را ابلاغ کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
جهانگیری مصوبه قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را ابلاغ کرد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر هیات دولت، اسحاق جهانگیری روز یکشنبه مصوبه مربوط به اصلاح آیین‌نامه قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات را ابلاغ کرد.

هیات وزیران در جلسه بیست و پنجم خرداد ۱۳۹۹، پیشنهاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری درخصوص اصلاح آیین‌نامه قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات را با توجه به ماهیت جدید و متنوع شرکت‌های دانش بنیان و نیاز به طیف وسیع و متنوع از حمایت‌ها درخصوص شرکت‌های مذکور، به تصویب رساند.

مطابق این اصلاحیه، ضوابط و شرایط اعطای حمایت‌های مالی و تسهیلاتی بر اساس اساسنامه صندوق با تصویب هیات امناء و در چارچوب قوانین و مقررات مشخص می‌شود.

همچنین به موجب مصوبه فوق، صندوق نوآوری و شکوفایی موظف است به منظور تطبیق با اهداف مندرج در قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات، آیین‌نامه‌های مصوب را در اختیار دبیرخانه شورا قرار داده و امکان دسترسی کامل و برخط شورا بر عملکرد صندوق در موارد مربوط را فراهم سازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار