خائیزی دیگر بین فارس و کهگیلویه و بویراحمد تکرار نشود

یاسوج (پانا) - کوه‌های روستای کوشک سفلای بویراحمد از سمت شهرستان رستم از روز جمعه آتش گرفته و آتش به سمت این روستا در حال پیشروی است.

کد مطلب: ۱۰۹۱۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
خائیزی دیگر بین فارس و کهگیلویه و بویراحمد تکرار نشود

به گزارش ایسنا، «عباس حسن زاده»، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد در این رابطه گفت: آتش سوزی رخ داده در جنگل‌ها و مراتع ارتفاعات منطقه بابامیدان در حوزه استحفاظی استان فارس است.

او با بیان اینکه این آتش سوزی در حال رصد است، افزود: با وجود اینکه آتش سوزی در حوزه استحفاظی استان کهگیلویه و بویراحمد نبود اما دیروز یک تیم برای کمک به مهار آتش سوزی به منطقه اعزام کرده ایم و امروز نیز در صورتی که آتش سوزی در شهرستان بویراحمد نداشته باشیم دو تیم برای کمک اعزام خواهیم کرد.

حسن زاده اظهار کرد: مسئولان شهرستان رستم درخواست نیروی کمکی کنند تا زودتر و به موقع آتش سوزی را مهار و خاموش کنند تا "خائیزی" دیگر تکرار نشود.

جنگل‌ها و مراتع فارس از سمت شهرستان رستم در محدوده محور "بابامیدان- یاسوج" از روز جمعه ۳۰ خرداد ماه ۹۹ دچار آتش سوزی شده و به سمت روستای "کوشک" شهرستان بویراحمد در حال پیشروی است. این آتش سوزی در چند مرحله مهار شده اما مجدداً شعله ور شده است و نیاز دارد که نیروهای بیشتری به منطقه برای مهار آتش سوزی اعزام شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار