بازار مهاباد برای دومین بار تعطیل می شود

ارومیه (پانا) - فرماندار مهاباد خبر داد با پیشنهاد رؤسای اتحادیه‌های صنفی بازار مهاباد و با موافقت ستاد کرونا این شهرستان، بازار مهاباد ظرف چند روز آینده برای دومین بار تعطیل خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
بازار مهاباد برای دومین بار تعطیل می شود

به گزارش کردپرس، رئیس ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا شهرستان مهاباد گفت: در پی درخواست روسای اتحادیه‌ها و جمعی از معتمدین بازار مهاباد از ستاد کرونا این شهرستان، بازار مهاباد ظرف چند روز آینده تعطیل می شود.

ایرج شجاعی افزود: این درخواست از سوی روسای 13 اتحادیه صنفی و معتمدین بازار، مبنی بر تعطیل شدن بازار به صورت خودجوش بوده و ستاد کرونا شهرستان مهاباد هم با این موضوع موافقت کرده است.

فرماندار مهاباد بیان کرد: تعطیلی سریع بازار مهاباد در راستای حفظ سلامتی همشهریان و جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس در مهاباد است که در روزهای اخیر با افزایش تعداد مبتلایان و آمار مرگ و میر همراه بوده است.

بر اساس تصمیم ستاد مدیریت پیشگیری از بیماری کرونا شهرستان مهاباد، کلیه اماکن ورزشی سطح شهرستان مهاباد تا اطلاع ثانوی بسته خواهند بود.

همچنین جهت پیشگیری از همه گیری مصوب شد تا میدان ملاجامی که محل نشستن افراد میانسال است، مسدود شود، بنابراین در راستای این مصوبه محل مذکور با نظارت معاونت خدمات شهری توسط همکاران واحد امانی شهرداری مسدود شد.

در همین راستا از روزهای قبل، کمپین قرنطینە خودخواستە تعدادی از کسبه و اصناف جهت همیاری با کادر درمانی و عبور از وضعیت قرمز و بحرانی شیوع کرونا در مهاباد آغاز شده بود و برخی از اصناف به صورت خودخواسته با بستن مغازه هایشان این کمپین را همراهی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار