دستگیری گردانندگان کانال‌ها و گروه‌های غیر اخلاقی در فردیس

کرج (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان فردیس خبر داد سه نفر از افرادی که در فضای مجازی اقدام به انتشار مطالب و تصاویر غیر اخلاقی می‎‌کردند توسط پلیس فتا در این شهرستان دستگیر شدند.

کد مطلب: ۱۰۹۱۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری گردانندگان کانال‌ها و گروه‌های غیر اخلاقی در فردیس

به گزارش ایسنا، سرهنگ بیژن جنتی گفت: در پی رصد و گشت زنی کارشناسان پلیس فتا در فضای سایبر، ماموران با چندین کانال و گروه محلی که اقدام به انتشار مطالب و تصاویر غیر اخلاقی می‌کردند مواجه شدند و شناسایی و دستگیری گردانندگان آنها را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در ادامه کارشناسان پلیس فتا با به کارگیری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی سه نفر از گردانندگان این کانال و گروه‌ها شدند که با انجام فعالیت‌های پلیسی، مخفیگاه آنها را در نقاط مختلف شهرستان فردیس شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیات‌های جداگانه هر سه آنها را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

سرهنگ جنتی با بیان این که متهمان به جرم خود مبنی بر انتشار مطالب و تصاویر غیر اخلاقی در فضای مجازی اقرار کردند، بیان کرد: پس از تکمیل پرونده متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان با هشدار به خانواده ها خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز فعالیت کودکان و نوجوانان خودشان در فضای مجازی را مدیریت و به صورت مداوم با بازدید از ابزار الکترونیکی آن ها فعالیت شان را کنترل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار