فرماندار اسلامشهر:ضرورت توجه دقیق شهروندان به رعایت نکات ایمنی و بهداشتی

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت: مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان و بستری های بیمارستان امام رضا(ع) منطقه نسبت به ده روز گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

کد مطلب: ۱۰۹۱۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر:ضرورت توجه دقیق شهروندان به رعایت نکات ایمنی و بهداشتی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد: علیرغم تاکیدات صورت گرفته میزان رعایت نکات ایمنی و بهداشتی در اماکن عمومی نسبت به فروردین ماه کاهش قابل ملاحظه ای یافته و همین امر باعث افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان شده است.

او در ادامه با اشاره به تفویض اختیار ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا به استانداران جهت اتخاذ تصمیمات لازم بر اساس شرایط استان های مختلف تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان اسلامشهر در وضعیت زرد قرار دارد و از روز یکم تیر99 جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا موارد اعلامی از سوی استاندار تهران با جدیت در شهرستان اجرایی خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه احتمال اعمال برخی محدودیت های جدید در شهرستان وجود دارد، تصریح کرد: از تمامی شهروندان درخواست داریم تا همچون گذشته به رعایت نکات ایمنی و بهداشتی، استفاده از ماسک و پرهیز از ترددهای غیر ضرور توجه داشته باشند.

فرماندار اسلامشهر در خصوص برخی موارد مطرح شده در فضای مجازی درباره عدم‌پذیرش بیماران‌مبتلا به کووید- ۱۹ در بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان اسلامشهرگفت: بخش عمده ظرفیت این بیمارستان به درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا اختصاص یافته و کادر پزشکی و درمانی این بیمارستان به صورت شبانه روزی مشغول خدمت به بیماران کووید- ۱۹ هستند.

مرسلپور خاطر نشان‌کرد: سه خانه سلامت چهاردانگه، موسی آباد و قائمیه نیز بصورت اختصاصی به افراد مشکوک و یا مبتلا به ویروس کرونا که نیاز به بستری در بیمارستان ندارند اختصاص یافته و شهروندانی که احتمال میدهند به این ویروس مبتلا شده اند پیش از مراجعه به بیمارستان‌می توانند به این سه مرکز مراجعه و از خدمات آنها استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار