فرماندار اسلامشهر:دولت در راستای مبارزه با کرونا ویروس خوش درخشیده است

اسلامشهر (پانا) - جلسه گرامی داشت روز ملی اصناف با حضور فرماندار،معاونین،رئیس اتاق اصناف ،روسای اتحادیه های صنفی و اصحاب رسانه در سالن جلسات فرمانداری اسلامشهر برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر:دولت  در راستای مبارزه با کرونا ویروس خوش درخشیده است

در این جلسه مسعود مرسلپور،فرماندار اسلامشهر در سخنانی با تقدیر از بازاریان و کسبه که در شرایط سخت اقتصادی شیوع کرونا ویروس به صورت ناشناس به مردم نیازمند هم کمک مومنانه انجام دادند، اظهار کرد:این عزیزان با همت و همکاری خود توانستند آرامش روانی را در سطح شهرستان اسلامشهر برقرار کنند.

او در ادامه افزود:هنوز در دنیا منشأ بیماری ویروس کرونا مشخص نیست و ماحصل این بیماری در دنیا اکنون،تشدید فقر،تعطیلی کارخانجات و مراکز تولیدی، خانه نشین شدن جمعی در خانه و مشکلات دیگر می باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر بیان کرد:در حوزه اقتصاد بین الملل ،اقتصاد معیشتی ، تولید ناخالص ملی و کم شدن ارزش پول هیچ کشوری نمی تواند ادعا کند که از این ویروس آسیب ندیده است و در واقع باید اقتصاد دنیا را به دو دوران پیش و پس از کرونا تقسیم کرد.

مرسلپور تصریح کرد: در کشور ما دولت بواسطه مبارزه با کرونا ویروس خوش درخشید و جمهوری اسلامی اولین کشور در حوزه درمان و پیشگیری بود که به سرعت دولت در این حوزه نقش آفرینی کرد و در کنار این موارد،ایثار و از خود گذشتگی پزشکان ،پرستاران و کادر درمانی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم را نباید فراموش کرد.

مرسلپور تأکید کرد: اتحادیه های صنفی ما هم با مشکلاتی درشرایط خاص فعلی روبرو هستند که باید سریعا"به آنان رسیدگی کرد و در این راستا با بانک رفاه کارگران رایزنی انجام شده است که تسهیلات مناسب رابا شرایط قانونی در اختیار افراد قرار دهند.

در این جلسه ضمن تقدیر از نمایندگان اتحادیه های صنفی ، رئیس و اعضای اتحادیه های صنفی در زمینه مواردی از جمله ،مشکل ثبت درخواست در سامانه کارا جهت دریافت تسهیلات شرایط کرونا ویروس،رشد بیش از حد فروشگاه های زنجیره ای در شهرستان ، بیمه و مالیات واحدهای صنفی دیدگاه های خود را بیان کردند.

خبرنگار : حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار