​پیگیری رفع تعارض زمین مجموعه توانبخشی ایثار زنجان

زنجان (پانا) - در نشست مشترک بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با مسئولان، رفع تعارض زمین مجموعه توانبخشی ایثار زنجان بررسی شد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
​پیگیری رفع تعارض زمین مجموعه توانبخشی ایثار زنجان

به گزارش ایثار واحد زنجان، این نشست با حضور نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، شهردار، مدیرکل راه و شهرسازی، رئیس و اعضای شورای شهر زنجان، مدیرکل و جمعی از معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در محل شهرداری زنجان برگزار شد.
این جلسه پیرو بازدید اخیر جمعی از مسئولان از روند ساخت پروژه مجموعه توانبخشی ایثار زنجان و رفع تعارض زمین این مجموعه تشکیل، و پس از بحث و تبادل نظر و با توجه به حسن نظر اعضا مقرر شد تا دو ماه آینده و با تامین زمین معوض از سوی راه و شهرسازی مشکل سند مالکیت زمین مجموعه توانبخشی ایثار تا دو ماه آینده مرتفع شود.
در ادامه جلسه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، ضمن قدردانی و تشکر از تشکیل این جلسه، احداث مسکن ۲۲۴ واحدی ایثارگران را پیگیری کردند.
علی کاظمی همچنین با اشاره به برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان، خواستار تسریع در ساخت المان ها و یادمان های شهدا در سطح شهر شدند.
گفتنی است ساخت یادمان و المان های شهری در بهشت زهرا و میادین ورودی شهر نیز از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار