ادامه های فعالیت های هلال احمراستان یزد در تابستان

یزد (پانا)- سید جواد میرحسینی معاون امور هلال احمر استان یزد به انجام فعالیت های این مجمع در صورت عدم محدودیت ها و برنامه های تابستانی اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
ادامه های فعالیت های هلال احمراستان یزد در تابستان

سید جواد میرحسینی، معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد در گفتگو با پانا، در رابطه با طرح دادرس بیان کرد: قسمت آموزش که تا پایان بهمن ماه زمان داشته به صورت کامل برگزار شده اما قسمت المپیاد به علت شیوع ویروس کرونا انجام نشده است و همچنین در تابستان طرح دادرس اگر به همین روند ادامه پیدا کند به صورت آنلاین و مجازی ارائه خواهد شد.

وی به بخش اول بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: اولین بخش که علم و پژوهش نام دارد شامل زیر مجموعه هایی چون برگزاری کلاس های آموزشی مرتبط با حوزه فعالیت جوانان، اجرای طرح مطالعات کوتاه و هدفمند در فضای عمومی جمعیت و برگزاری دوره های معارفی و آشنایی با احکام فردی و حرفه ای است.

سید جواد میرحسینی در ادامه دومین بخش بیاینه گام دوم انقلاب اسلامی را عنوان کرد و گفت: در این قسمت که معنویت و اخلاق است ما فعالیت هایی در زمینه های علمی، فرهنگی و هنری را مد نظر داریم.

معاون امور جوانان هلال احمراستان یزد با بیان دستور کار خود در ارتباط با اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان تاکید کرد: که اگر با عدم وجود محدودیت ها با شیوع ویروس کرونا همراه باشیم برنامه هایی مانند برگزاری المپیاد های آماده ویژه ی برترین های طرح ملی دادرس، برگزاری اردو های شهرستانی، منطقه ای و استانی همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی را در دستور کار داریم.

او همچنین در ادامه گفت: فعالیت هایی مثل تدوین محتوای آموزشی،تدوین فیلم آموزشی طرح ملی دادرس ، برگزاری جشنواره ها و مسابقات در فضای مجازی همچنین ارائه محتوا های آموزشی در اپلیکیشن شاد انجام خواهد شد.

خبرنگار: یاسمن سلطانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار