معاون آموزش متوسطه استان :

اجرای دوره کارآموزی و کارورزی هنرجویان پایه یازدهم به تابستان 1400 موکول می شود

زنجان (پانا) - جلسه شورا کارآموزی/کارورزی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان، با حضور معاون آموزش متوسطه استان و سایر اعضای شورا در محل سالن جلسات شهید تجلی تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای دوره کارآموزی و کارورزی هنرجویان پایه یازدهم به تابستان 1400 موکول می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان ، داود بهرامی معاون آموزش متوسطه استان، ضمن تشکر از پیگیری های انجام شده در خصوص پرداخت مطالبات مربوط به حق الزحمه کارآموزی و کارورزی سنوات گذشته ، گزارشی از فعالیت های مربوط به تولید محتوای آموزشی حوزه آموزش متوسطه را در ایام کرونایی به ویژه در حوزه آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش ارائه کرد.

بهرامی در ادامه افزود : با توجه به شرایط حاضر و لزوم رعایت فاصله اجتماعی و پیشگیری از ابتلا شیوع بیماری کرونا و خطر ابتلا کارآموزان و کارورزان ، اجرای دوره کارآموزی و کارورزی هنرجویان پایه یازدهم به تابستان 1400 موکول می شود .

حمید اخوان رییس اداره آموزش های فنی و حرفه ای وکاردانش نیز ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات اعضاء شواری کارآموزی و کارورزی استان ، گزارشی از فعالیت‌های انجام‌گرفته در راستای اجرای دوره مزبور از قبیل میزان عملکرد تابستان 98 و پیش‌بینی تابستان 99 و اهمیت اجرای این دوره‌ها برای هنرجویان شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در جهت تکمیل آموخته‌های عملی و مهارتی هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش ارائه نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار