برگزاری مجازی سیزدهمین یادواره شهدای مدارس شاهد منطقه چهار

تهران ( پانا) - محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، در سیزدهمین یادواره فرهنگ لاله های ماندگار، ترویج فرهنگ ایثار و زنده نگه داشتن یاد شهدا را از وظایف مهم آموزش و پرورش توصیف کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مجازی سیزدهمین یادواره شهدای مدارس شاهد منطقه چهار

سیزدهمین یادواره فرهنگِ لاله های ماندگار به صورت مجازی در سالن شهید پیچک اداره آموزش و پرورش منطقه چهار به همت آموزشگاه شاهد نورعلی برگزار شد.

سیزدهمین یادواره فرهنگِ لاله های ماندگار به صورت مجازی با حضور محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، موذن زاده، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه چهار، رضایی، فرمانده بسیج دانش آموزی و فرهنگیان، افشار، کارشناس امور شاهد و ایثارگران و مدیران مدارس شاهد، گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی، روزبهانی، معاون آموزش متوسطه و جمعی از خانواده های معظم و معزز شهدا و مدافعان حرم برگزار شد.

لونی در ابتدا ضمن گرامی داشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب و شهدا، اقتدار، امنیت و آرامش کنونی کشور را حاصل خون بیش از 220 هزار شهید گلگون کفن و صدها هزار جانباز و آزاده بیان کرد و افزود: جامعه فرهنگیان، هم سنگر تعلیم و تربیت و هم سنگر جهاد و مقاومت و شهادت را حفظ کرده اند و آموزش و پرورش منطقه چهار با تقدیم معلم و دانش آموز شهید، این پرچم عزت و اقتدار را در کارنامه درخشان خود داشته و دارد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، ترویج فرهنگ ایثار و زنده نگه داشتن یاد شهدا را از وظایف مهم آموزش و پرورش دانست و گفت: حفظ کرامت عزیزان و یادگاران شهدا و ایثارگران از راه های ترویج این فرهنگ در جامعه است.

وی در ادامه از زحمات سید جواد فیاضی، مدیر آموزشگاه شاهد نور علی به عنوان دبیر یادواره و افشار، کارشناس شاهد و امور ایثارگران و مدیران مدارس شاهد منطقه تشکر کرد.

در ادامه رضایی، فرمانده بسیج دانش آموزی و فرهنگیان منطقه چهار، با بیان خاطراتی از دوران جنگ و دفاع مقدس، شهادت و ایثار را یک ارزش دانست که همواره باید حفظ شود.

گفتنی است این مراسم به صورت زنده در سایت آپارات و صفحه اینستاگرام آموزشگاه شاهد نور علی پخش شد. علاقه مندان می توانند برای مشاهده ویدئوی برگزاری این یادواره به آدرس https://www.aparat.com/shahednoorali/live مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار