معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خبر داد:

ارتقاء خدمات سلامت روان در شهر زاهدان با اجرایی شدن طرح سراج

زاهدان (پانا) - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، ضمن حضور در نشست اجرایی شدن طرح سراج در شهر زاهدان گفت با اجرایی شدن طرح سراج در شهر زاهدان کیفیت خدمات سلامت روان افزایش می یابد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
ارتقاء خدمات سلامت روان در شهر زاهدان با اجرایی شدن طرح سراج

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان؛ سید مهدی طباطبایی اظهار کرد: با اجرای طرح سراج یک مرکز در منطقه حاشیه شهر زاهدان به‌عنوان مرکز سلامت روان جامعه نگر راه اندازی می شود و خدمات سلامت روان و مراقبت های اجتماعی را به جمعیت بیش از 100 هزار نفر ارائه می کند.
او با اشاره به این موضوع که با اجرایی شدن طرح سراج و الگوی سامان در شهر زاهدان پوشش کمی و کیفی خدمات سلامت روان در جامعه افزایش می یابد تصریح کرد: در این طرح مشاوره و درمان های تخصصی سلامت روان توسط روانپزشک، روانشناس، پزشک، مراقب سلامت و مددکار اجتماعی ارائه می شود.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اجرای طرح سراج را نیازمند همکاری تمامی بخشهای دانشگاه عنوان کرد و گفت: امید است با اجرای طرح سراج در شهر زاهدان سواد سلامت روان مردم و رفتارهای روانی و اجتماعی پیشگیرانه افزایش و آسیب های اجتماعی و اختلالات روانی کاهش یابد.
او در پایان افزود: با استقرار الگوی سلامت روانی، اجتماعی جامعه نگر در حاشیه شهر زاهدان، توانمند سازی و حمایتهای روانی، اجتماعی اقشار آسیب پذیر بخصوص زنان و کودکان و جمعیتهای کارگری با جدیت بیشتری دنبال شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار