رسیدگی ویژه به مشکلات فعالان گردشگری و صنایع دستی اردبیل

اردبیل (پانا)- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت برای حل مشکلات سرمایه گذاران و فعالان این حوزه‌ها برای اخذ تسهیلات کرونا رسیدگی ویژه می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۹۰۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
رسیدگی ویژه به مشکلات فعالان گردشگری و صنایع دستی اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل، نادر فلاحی در جلسه بررسی وضعیت واحدهای آسیب‌دیده از کرونا در اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشترین خسارت ناشی از کرونا را بخش گردشگری متحمل شده است تلاش می‌کنیم تا در راستای حل مشکلات واحدها و تاسیسات گردشگری استان پیگیری لازم را انجام دهیم.

او افزود:‌ در کنار بخش گردشگری، فعالان و صنعتگران صنایع دستی نیز بر اثر کرونا خسارات زیادی دیده‌اند و فعالیت در این حوزه نیز با مشکلاتی عمده مواجه شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با اشاره به راه‌اندازی سامانه کارا بیان کرد:‌ «سامانه کارا که در راستای حمایت از صاحبان کسب و کارهای آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا راه‌اندازی شده فرصتی است تا واحدهای زیان‌دیده ناشی از کرونا در بخش گردشگری و صنایع دستی از آن به نحوی موثر استفاده کرده و برای دریافت تسهیلات حمایتی در سامانه ثبت‌نام کنند.»

فلاحی گفت: بر این اساس برنامه‌ریزی شده تا همکاران معاونت‌های صنایع دستی و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان سه روز را به صورت ویژه به حل مشکلات سرمایه‌گذاران و فعالان این حوزه‌ها برای اخذ تسهیلات کرونا اختصاص دهند.

او تصریح کرد: از امروز کارکنان این بخش به شکل ویژه به مشکلات همه خسارت‌دیدگان کرونا رسیدگی کنند و انتظار می‌رود این افراد با توجه به محدودیت زمانی سریعا برای دریافت تسهیلات اقدام به ثبت‌نام در سامانه کارا کنند و در صورت بروز هر گونه مشکل به این اداره مراجعه کرده یا تماس بگیرند تا راهنمایی‌های لازم در این زمینه ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار