با حضور مسئولین استانی و شهرستانی:

مسئول اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزی شهرستان شبستر معرفی شد

تبریز(پانا) - حجت الاسلام والمسلمین حسین داوری به عنوان مسئول جدید اتحادیه انجمنهای اسلامی شهرستان شبستر منصوب شد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مسئول اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزی شهرستان شبستر معرفی شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شبستر؛ امام جمعه شبستر در آیین تکریم و معارفه مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان شبستر اظهار کرد: در هر مسئولیت و شغلی که فعالیت می‌کنیم نباید از مسیر بندگی خارج شویم، زیرا مسیر انسان به طرف کمال است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدزاده، دین شناسی را وسیله کمال دانست و ابراز کرد: خداوند متعال پیامبران را فرستاده تا راه و روش زندگی کردن را به دیگران بیاموزند؛ زندگی ای که بر اساس عقیده و جهاد باشد.

محمدزاده با ابراز رضایت از عملکرد اتحادیه انجمن‌های دانش آموزی منطقه شبستر گفت: تلاش ما در این است خط و مسیر خود را در جهت فرامین مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی و حفظ کنیم و این اهداف را در دانش آموزان تقویت کنیم.

وی با اشاره به اینکه 40 سال از تاسیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی می‌گذرد عنوان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس دانش آموزانی که به جبهه‌ها اعزام می‌شدند، در اتحادیه هم فعال بودند که تعدادی از آنها به شهادت رسیدند و از آن زمان این پرچم دست به دست شده تا به اینجا رسیده و ما باید اهداف این عزیزان را سرلوحه خود قرار داده و امانتداران خوبی باشیم.

نماینده ولی فقیه در شهرستان شبستر با اشاره به اهداف اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزی کشور خاطرنشان کرد: آشنا کردن دانش آموزان با فرهنگ متعالی اسلام، تزکیه روحی و وارستگی اخلاقی دانش آموزان، حفظ و تداوم دستاوردهای انقلاب اسلامی و انسجام دانش آموزان متعهد و مسلمان را از جمله اهداف مهم این اتحادیه دانست.

معاون اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزی استان هم در این مراسم تصریح کرد: انجمنهای اسلامی دانش آموزان هم باید خودشان انقلابی و اسلامی شوند و هم دیگران را به سمت و سوی انقلابی و اسلامی بودن هدایت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اسدالهی با بیان تاریخچه تشکیل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان کشور؛ زبده شناسی و زبده پروری را هدف اصلی این اتحادیه عنوان کرد.

گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسین داوری به عنوان مسئول جدید اتحادیه انجمنهای اسلامی شهرستان شبستر منصوب و از تلاشهای صمد شاددل در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار