اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس

کرج (پانا) - کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز اعلام کرد برای روان سازی تردد خودروها در جاده گردشگری کرج - چالوس محدودیت ترافیکی در تعطیلات پیش رو اعمال می شود.

کد مطلب: ۱۰۹۰۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس

به گزارش ایرنا، سروان مسعود خانجانی گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۷ خرداد ماه جاری از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ در همان روز تا عادی شدن وضعیت ترافیک از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه می شود.

همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه ، جمعه و شنبه ۲۸ الی ۳۰ خرداد ماه جاری از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۵ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

خانجانی خاطرنشان کرد: در صورت استمرار ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس احتمال تغییر ساعت محدودیت های ترافیکی در این جاده وجود دارد.

طی این مدت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج - چالوس ممنوع است ضمن آنکه ممنوعیت تردد موتورسیکلت تا پایان محدودیت ترافیکی در این جاده اعمال خواهد شد.

رانندگان علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، رعایت سرعت مطمئنه را مورد توجه قرار دهند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار