شبکه مجازی شاد در بهبود اوقات فراغت دانش آموزان نقش پررنگی دارد

تهران (پانا) - مجتبی ولی پوری، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی شهر تهران از ظرفیت ها و توانمندی شبکه شاد در زمینه بهبود اوقات فراغت خبر داد و گفت با توجه به آن که در تابستان 99 وضعیت متفاوتی از بابت حضور دانش آموزان در پایگاه های تابستانی مدارس خواهیم داشت شبکه های مجازی مجاز می توانند نقش مهمی در این باره ایفا کنند.

کد مطلب: ۱۰۹۰۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
شبکه مجازی شاد در بهبود اوقات فراغت دانش آموزان نقش پررنگی دارد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، ولی پوری به ضرورت عضویت دانش آموزان در گروه های مرتبط در شبکه شاد اشاره کرد و افزود: بعد از فعالیت آموزشی در کلاس های درس مجازی در شبکه شاد با توجه به نزدیک شدن به بهبود اوقات فراغت تابستانی اکنون فرصت آن است که دانش آموزان در گروه ها (کانال های) مرتبط با رشته های مورد علاقه خود عضو شده و از این فضا بهره برداری کنند.
سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی شهر تهران درباره نقش بی بدیل اوقات فراغت در تربیت صحیح دانش آموزان در زمینه تنوع رشته های مرتبط اظهار کرد: شبکه شاد در حال حاضر از تنوع خوبی برخوردار است، به گونه ای که در گروه فرهنگی و هنری از زیرمجموعه کانال های آموزش و پرورش رشته های مختلف نمایش، نقاشی، طراحی، رشته های ورزشی، خوشنویسی و ... آموزش داده می شود. در کانال قرآن، نماز و عترت هم تلاوت های مناسب و آموزش های تخصصی و عمومی بارگذاری می شود.
ولی پوری ادامه داد: در همه این کانال ها آموزش های مجازی توسط بهترین مدرسین انجام می شود و از چند منظر کارشناسی بررسی و بعد در اختیار دانش آموزان قرار داده می شود.
ولی پوری در پایان ضمن درخواست از همه فرهنگیان عزیز به ویژه مدیران و مربیان عزیز امور تربیتی برای شرکت و عضویت در گروه های مرتبط با خود و دانش آموزان در شبکه شاد بیان کرد: شبکه شاد در آموزش و پرورش یک فرصت ارزشمند است تا در فضایی امن و مناسب و با تنوع لازم که دسترسی خوبی برای همه کاربران ایجاد کرده است محتوای خوبی بارگذاری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار