معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

ضرورت تسهیل و کیفیت‌بخشی به فرایندهای آموزشی و یادگیری

تهران(پانا)-جلسه راهبران گروه های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با موضوع بررسی طرح و برنامه‌های استانی در سالن آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تسهیل و کیفیت‌بخشی به فرایندهای آموزشی و یادگیری

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، غلامرضا بختیاری معاون آموزش ابتدایی گفت: یکی از مهمترین وظایف راهبران آموزشی، تسهیل و کیفیت‌بخشی به فرایندهای آموزشی و یادگیری است.

او افزود:در جهت تحقق عدالت آموزشی و ایجاد فرصت‌های آموزشی برابر حضور راهبران آموزشی می‌تواند کمک شایانی به تحقق اهداف آموزش و پرورش مدارس باشد.

بختیاری با اشاره به ضرورت بازدید از مدارس و کلاس‌های درس اظهار داشت: نظارت بالینی توسط راهبران آموزشی و اصلاح روش‌ها در فرایند آموزش و پرورش معلمان از اساسی‌ترین راه‌های حرفه‌ای نمودن مدارس است.

این مقام مسئول کیفیت‌بخشی به آموزش و پرورش و تسهیل فرایند یاددهی توسط معلمان را از برنامه‌های اصلی راهبران آموزشی دانست و تصریح کرد: جلوگیری از افت تحصیلی در مناطق محروم از دیگر اهداف مهم راهبران آموزشی و پرورشی مناطق و استان است.

بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: امید است با اصل برنامه‌محوری و استفاده از دانش روز و ایجاد مهارتهای پایدار در فنون آموزش، توسط راهبران آموزشی نسبت به گذشته اقدامات موثرتری انجام پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار