تبریک روسای مجالس اتریش و لهستان به قالیباف

تهران (پانا) - روسای مجلس کشورهای اتریش و لهستان در پیام‌های جداگانه‌ای، انتخاب محمدباقر قالیباف را به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی تبریک گفتند.

کد مطلب: ۱۰۹۰۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
تبریک روسای مجالس اتریش و لهستان به قالیباف

به گزارش روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، ولفگانگ سبوتکا، رئیس مجلس اتریش با ارسال پیام تبریک خطاب به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، مجالس را به عنوان قلب‌های تپنده دموکراسی توصیف و تاکید کرد: «گفتمان با مجلس در داخل کشور و فرای مرزهای آن نقش مهمی در توسعه اعتماد و کاهش تنش‌ها خواهد داشت.»

متن کامل پیام تبریک رئیس مجلس اتریش خطاب به قالیباف به شرح زیر است:

«عالیجناب

آقای محمدباقر قالیباف

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران

مایلم از این طریق به حضرتعالی به سبب انتخاب به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی تبریک عرض کنم. مجالس به عنوان قلب‌های تپنده دموکراسی، نقش کلیدی برای جوامع ایفا می‌کنند. گفتمان با مجلس در داخل کشور و فرای مرزهای آن نقش مهمی در توسعه اعتماد و کاهش تنش‌ها ایفا می‌نماید. در این راستا بنده امید دارم روابط پارلمانی دوستانه بین اتریش و ایران در دوره تصدی حضرتعالی کماکان توسعه یابد. برای این مسئولیت سنگین و سلامت شخصی جنابعالی با توجه به دوران همگیری کووید - ۱۹ بهترین‌ها را آرزو دارم.»

الژبیتا ویتک، رئیس مجلس لهستان نیز با صدور پیام تبریک خطاب به محمدباقر قالیباف گفت: «معتقدم تجربه غنی و حرفه‌ای‌، جنابعالی را برای این مقام معتبر و پرمسئولیت واجد شرایط کرده است.»

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«جناب آقای محمدباقر قالیباف

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

از طرف پارلمان کشور جمهوری لهستان و اینجانب، مایلم تا به جنابعالی برای موفقیت‌تان در انتخابات مقام ریاست مجلس شورای اسلامی تبریک عرض نمایم. معتقدم تجربه غنی حرفه‌ایی‌تان جنابعالی را کاملاً برای این مقام معتبر و پرمسئولیت واجد شرایط نموده است. در چنین موقعیت دشواری که ما در جدال علیه بیماری همه‌گیر جهانی هستیم، بسیار حائز اهمیت است که با روحیه وحدت بین‌المللی به کارمان مشغول باشیم. با این روحیه مایلم همبستگی کامل‌مان را با مردم ایران که به شدت درگیر این همه‌گیری هستند، ابراز نمایم. به امید آن که ما به زودی قادر باشیم این بحران را شکست دهیم و به روابط عادی پارلمانی خود برگردیم، جناب رئیس مجلس محترم، بهترین آرزوهایم را در سلامتی و موفقیت که برای جنابعالی رضایتمندی به ارمغان خواهد آورد، ارسال می‌نمایم. جناب رئیس مجلس محترم، خواهشمندم احترامات فائقه مرا پذیرا باشید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار