اعلام زمان برگزاری و ارسال آثار به جشنواره فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور

شیراز (پانا) - معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس با اشاره به ثبت نام 265 نفر از دانشجویان13 دانشکده‌ این دانشگاه در جشنواره فرهنگی و هنری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت در این زمینه با افزایش قابل توجه دانشجویان در استقبال از جشنواره روبرو بوده‌ایم و فارس یکی از استان‌های پیشتاز کشور است.

کد مطلب: ۱۰۸۹۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
اعلام زمان برگزاری و ارسال آثار به جشنواره فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس، نادر امیدوار امروز در جمع خبرنگاران با تشریح جزییات بیست و هشتمین جشنواره فرهنگی و هنری دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری آن در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه اظهار کرد: این جشنواره در شش بخش آوایی، معارفی، هنری، ادبی، فناوری و پژوهشی برگزار می‌شود و دانشجویان علاقه‌مند، می‌توانند با مراجعه به نشانی الکترونیکیJfarhangi.tvu.ac.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس گفت: آزمون بخش معارفی این جشنواره که در رشته‌های مفاهیم نهج البلاغه، مفاهیم صحیفه سجادیه، حفظ موضوعی قرآن کریم، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن، آشنایی با احادیث اهل بیت(ع)، آشنایی با سیره معصومین(ع)، احکام، پرسمان معارفی و سبک زندگی اسلامی ایرانی است، دوم تیرماه 99 به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در رشته‌های آوایی، هنری، ادبی، فناوری و پژوهشی نیز دانشجویان تا 25 تیرماه فرصت بارگذاری آثار را دارند که پس از آن داوری صورت گرفته و نتایج نیز توسط دبیرخانه جشنواره اعلام می‌شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس به تشریح جزییات رشته‌های دیگر جشنواره فرهنگی و هنری دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور پرداخت و گفت: رشته‌های بخش آوایی شامل تلاوت تحقیق، تلاوت ترتیل، حفظ پنج جزء قرآن کریم، دعا و مناجات خوانی، اذان و تواشیح است.

امیدوار بیان کرد: بخش هنری نیز شامل رشته خوشنویسی، نقاشی، عکاسی، طراحی پوستر، معرق و منبت، تذهیب و فیلم کوتاه است.

امیدوار با بیان اینکه بخش ادبی جشنواره فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فرهنگی و هنری شامل رشته‌های داستان نویسی، نمایشنامه نویسی، فیلمنامه نویسی و شعر است، افزود: تولید نرم‌افزار و اپلیکیشن و کانال‌های شبکه های مجازی نیز از رشته‌های بخش فناوری و مقاله‌نویسی نیز از رشته‎‌های بخش پژوهشی است.

دبیر شورای فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس خاطرنشان کرد: دانشجویان این دانشگاه در دور گذشته جشنواره فرهنگی و هنری دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور صاحب مقام‌های اول تا سوم شدند.

راه یافتگان نهایی سال گذشته مراکز استان فارس شامل دانشکده‌های پسران فنی و مهندسی شهید باهنر شیراز چهار نفر، دانشکده دختران شیراز 12 نفر، دختران نی‌ریز سه نفر و پسران مرودشت یک نفر است که به عنوان برگزیده انتخاب و تجلیل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار