اجرای تمامی طرح های امور زنان آموزش و پرورش البرز در راستای اهداف سند تحول بنیادین

کرج (پانا) - مسئول امور بانوان آموزش و پرورش البرز از اجرای طرح های وزارتی و استانی در حوزه امور زنان بر اساس برنامه اجرایی سند تحول بنیادین (برنامه ششم توسعه) در مدارس استان البرز خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای تمامی طرح های امور زنان آموزش و پرورش البرز در راستای اهداف سند تحول بنیادین

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز، زهرا شاکر،مسئول امور زنان آموزش و پرورش البرز عنوان کرد:با توجه به نقش محوری زنان در جامعه و خانواده برنامه های امور زنان در دو بخش ویژه زنان فرهنگی و دختران دانش آموز با هدف تحکیم بنیان خانواده و توانمند سازی این قشر از جامعه برگزار گردید.

وی در تشریح طرح های اجرا شده در سال تحصیلی 99-98 گفت:تهیه بسته های آموزشی - فرهنگی و توانمند سازی زنان سرپرست خانوار و آموزش بلوغ و توسعه سلامت دختران به عنوان طرح‌های استانی به اجرا در آمده است.

شاکر در ادامه از اجرای سه طرح وزارتی، آموزش حقوق شهروندی ، نهادهای مدنی و تقویت مهارت گفتگو با عنوان آموزش مخاطبین و با هدف توانمند سازی دختران دانش آموز در سطح مدارس استان خبر داد.

مشاور مدیر کل در امور بانوان اظهار کرد:با توجه به زیر نظام تربیت معلم و تأمین منابع انسانی و با هدف ایجاد سازو کارهای لازم برای تقویت جایگاه و منزلت فرهنگی و اجتماعی معلمان ، کار گاهها و دوره های آموزشی توان افزایی و ارتقاء سطح علمی زنان شاغل فرهنگی در سطح استان برگزار گردید.

شاکر در پایان به اجرای طرح ملی حامی اشاره و افزود: این طرح با هدف بسط توسعه عدالت آموزشی و تربیتی با محوریت کاهش محرومیت و افزایش مشارکت‌های مردمی در 220 مدرسه استان در حال اجرا می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار