«بچه مهندس» سریال محبوب آی‌فیلمی‌ها

تهران (پانا) - در تازه‌ترین نظرسنجی شبکه آی‌فیلم، سریال «بچه‌مهندس» به‌عنوان سریال مورد علاقه مخاطبان آی‌فیلمی برای تولید سری جدید این مجموعه تلویزیونی، انتخاب شد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
«بچه مهندس» سریال محبوب آی‌فیلمی‌ها

به گزارش روابط‌ عمومی شبکه آی‌فیلم، در جدیدترین نظرسنجی پیامکی آی‌فیلم، مخاطبان در پاسخ به این سؤال که ادامهٔ تولید کدام سریال را بیشتر دوست دارید، مجموعه تلویزیونی «بچه‌مهندس» در رقابت با «پایتخت»، «ستایش» و «نون.خ»، سریال مورد علاقه مخاطبان برای تولید دنبالهٔ آن معرفی شد.

بر اساس این گزارش، در این نظرسنجی «بچه‌مهندس» با نزدیک به ۴۲درصد آرا در صدر ایستاد. پس از آن، «پایتخت» با کمتر از ۳۰درصد، «ستایش» با ۱۹درصد، و «نون.خ» با ۱۰درصد کل آرا، در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

فصل نخست «بچه مهندس» را سجاد ابوالحسنی نوشته و فیلمنامه فصل دوم و سوم آن را حسن وارسته نگاشته‌است. سه فصل این سریال را علی غفاری کارگردانی کرده و سعید سعدی هم تهیه و تولید سریال را بر عهده داشته‌است.

فصل اول آن در ماه رمضان ۱۳۹۷ از شبکه دوم سیما پخش شد و از دی ۹۷ پخش فصل دوم شروع شد و در بهمن ۹۷ به پایان رسید. فصل سوم این مجموعه نیز در ماه رمضان سال جاری شروع شد و چندی پیش پایان یافت.

داستان این مجموعه در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی پسری به اسم جواد جوادی مطرح می‌شود و زندگی او را تصویر می‌کند که در کودکی رها شده و در پرورشگاه بزرگ می‌شود و... .

نقش کودکی، نوجوانی و جوانی جواد جوادی را به‌ترتیب یونا تدین، مانی رحمانی و روزبه حصاری بر عهده داشتند.

آی‌فیلم فصل اول و دوم این مجموعه را برای مخاطبانش نمایش داده و فصل سوم آن را نیز در جدول پخش خود قرار خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار