رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چابهار خبر داد:

ممنوعیت برگزاری تورهای گردشگردی در چابهار

زاهدان (پانا) - رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چابهار با توجه به شرایط فعلی این شهر خبر داد برگزاری تورهای گردشگری در شهرستان چابهار به‌دلیل اعلام وضعیت قرمز ممنوع است.

کد مطلب: ۱۰۸۹۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
ممنوعیت برگزاری تورهای گردشگردی در چابهار

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، عبدالحمید بلوچ زاده با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا اظهار کرد: برگزاری تورهای گردشگری در شهرستان چابهار به‌دلیل اعلام وضعیت قرمز ممنوع است.

او ادامه داد: به تمامی آژانس ها، تورگردانان و راهنمایان گردشگری تاکید می‌شود به‌دلیل افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در چابهار و برای جلوگیری از همه گیری و انتقال ویروس به روستاهای هدف گردشگری تا عادی شدن وضعیت، از هرگونه سفر گروهی و اجرای تور به این مناطق خودداری کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چابهار افزود: با متخلفانی که با برگزاری تور، سلامت مردم را به‌خطر بیاندازند، برخورد قانونی صورت می گیرد.

او در پایان تصریح کرد: شهرستان چابهار هر ساله به‌ویژه در فصل بهار، میزبان گردشگران داخلی و خارجی زیادی بوده که به‌دلیل شیوع کرونا از حضور گردشگران کاسته شده است. امیدواریم با از بین رفتن این ویروس دوباره شاهد رونق حضور مسافران در این منطقه باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار