انتخابات مجامع جمعیت هلال احمرشهرستان جوین برگزارشد

جوین(پانا)-انتخابات پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمرشهرستان جوین برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مجامع جمعیت هلال احمرشهرستان جوین برگزارشد

علیرضاسودمند، رئیس جمعیت هلال احمر جوین در این برنامه گفت: در این انتخابات هشت نفر به عنوان کاندید شورای اجرایی و سه نفر به عنوان کاندی بازرسی جمعیت هلال احمرشهرستان شرکت داشتند.

رئیس جمعیت هلال احمر جوین افزود:ستاد اجرایی شهرستان براساس مواد 31 تا 34 آیین نامه و بند 24 دستورالعمل اجرایی موظف به تشکیل مجمع شهرستان و برگزاری انتخابات در روز جمعه 23 خردادماه بود. نامزدهای معترض طبق ماده 35 آیین نامه می‌توانند از 24 خردادماه به مدت 2 روز نسبت به نحوه انتخابات یا نتیجه شمارش آرا اعتراض کنند.هیات نظارت شهرستان هم از 27 تا 29 خردادماه به اعتراض نامزدها رسیدگی خواهند کرد.این هیات روز 31 خردادماه نتیجه انتخابات شهرستان را به معترضین وستاد اجرایی استان وهیات نظارت برانتخابات استان را اعلام خواهد کرد و اول تیرماه نتیجه قطعی انتخابات مجامع شهرستان اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است این انتخابات بر اساس قوانین فدراسیون بین المللی صلیب سرخ جهت شکل گیری مجمع و شورای عالی هلال احمرهرچهارسال یک بار برگزارمی شود.

درحاشیه این انتخابات حضورحداکثری اعضا وهمچنین حضورکادربهداشتی درورودی درب سالن و اهدای ماسک وضد عفونی کردن دستها به چشم می خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار