راه اندازی فرهنگسرای مجازی توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان

زاهدان (پانا) - رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان گفت رویکرد سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان، ایجاد شادی، سرزندگی و نشاط اجتماعی شهروندان است و تمامی برنامه هایی که در حوزه این سازمان به انجام می رسد در خدمت سیاستهای مدیریت فرهنگی، شهری و در راستای ارتقای سطح فرهنگ عمومی شهروندان است.

کد مطلب: ۱۰۸۹۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی فرهنگسرای مجازی توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان

داود ذوالفقاری اظهار کرد: رویکرد سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان، ایجاد شادی، سرزندگی و نشاط اجتماعی شهروندان است و تمامی برنامه هایی که در حوزه این سازمان به انجام می رسد در خدمت سیاستهای مدیریت فرهنگی شهری و در راستای ارتقای سطح فرهنگ عمومی شهروندان است.

او ادامه داد: با مجموعه برنامه هایی که در حوزه های مختلف برای شهروندان داریم، امیدواریم بتوانیم سطح مشارکت شهروندان و توجه آنان به مدیریت شهری را ارتقا بخشیم.

ذوالفقاری بیان کرد: تیم خدوم این مجموعه سعی بر آن داشته تا از ظرفیت صاحب نظران و نهاد‌های علاقمند به فعالیت مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی استفاده کند و در همین راستا با توجه به وجود بحران کرونا و اهمیت فاصله گذاری اجتماعی، اقدام به راه اندازی فرهنگسرای مجازی کردیم.

او در پایان گفت: امیدواریم با مشارکت شهروندان و صاحب‌نظران و شناخت نقاط ضعف و قوت گام های مفیدی در خصوص گسترش فعالیت‌های مطلوب در فضای مجازی برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار