پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان برگزار شد

زنجان (پانا) - پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان همزمان با سراسر کشور در هفت شهرستان استان زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان برگزار شد

به گزارش جمعیت هلال احمر زنجان، شهرام میرزایی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در حاشیه‌ این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: « این انتخابات با شرکت 88 کاندید در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده، ماهنشان و طارم برگزار شد.»

میزایی افزود: « این انتخابات طبق قوانین هلال احمر هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود و اعضای جمعیت و داوطلبین هلال احمر کاندیداهای منتخب را به عنوان اعضای شوراهای اجرایی و بازرسین هلال احمر انتخاب می‌کنند. منتخبین پس از انتخاب در تدوین سیاست‌های کلان جمعیت هلال احمر نقش خواهند داشت. همچنین در پایان هر سال تنظیم تراز نامه و برنامه و بودجه‌ شهرستان‌ها بر عهده‌ این بزرگواران خواهد بود.»

میرزایی در ادامه گفت: « این انتخابات مرحله‌ اول بوده ودر مرحله‌ دوم از بین اعضای منتخب امروز 16 نفر تشکیل جلسه داده و از بین خود4 نفر را به عنوان اعضای هیئت مدیره‌ استان و 2 نفر را به عنوان بازرس انتخاب خواهند کرد. پس از آن انتخابات مرحله‌ سوم برگزار خواهد شد که مجمع عمومی هلال احمر سراسر کشور را تشکیل‌می‌دهد. 4 نفر منتخب استان با شرکت در انتخابات مرحله سوم همگام با بقیه‌ی استانها شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور را انتخاب خواهند نمود.»

میرزایی تصریح کرد: « در حال حاضر هلال احمر بزرگترین نهاد عمومی مردمی است و اساس کار آن کمک‌های داوطلبانه است. امیدواریم حضور منتخبین در فعالیت‌های آینده مثمر ثمر واقع شود.»

مرادی معاون سیاسی استاندار زنجان با حضور در انتخابات گفت: سازمان هلال احمر یک مجموعه‌ی مؤثر در عرصه‌های مختلف خصوصا امداد‌رسانی است، گرچه در کنار امداد رسانی خدمات درمانی و اجتماعی به موقع نیز از طرف این سازمان انجام می‌شود. چون اساس برنامه‌های این سازمان مشارکت‌های داوطلبانه است حضور و مشارکت پرشوق داوطلبین جای تقدیر و تشکر دارد.

مرادی افزود: بر اساس سازوکارهای پیش‌بینی شده در جمعیت هلال احمر، مشارکت داوطلبین از رویکردهایی است که این اعضا می‌توانند در انتخابات هیئت مدیره و انتخابات اعضای کشوری دخیل در برنامه‌ریزی‌های این سازمان مؤثر باشند.

مرادی با اشاره با مشارکت فعال کاندیداها گفت: روند مشارکت کاندیداها در زنجان بسیار خوب بوده و این عزیزان برنامه‌های خوب و مدونی را اعلام نموده‌اند. امیدواریم با این حضور، فرصت جدیدی در حوزه‌ی آسیب‌شناسی، خدمات‌رسانی، و پیشگیری از آسیب‌های احتمالی حوادث طبیعی و رویدادهای دیگر افراهم شود.


پس از پایان رأی‌گیری و شمارش آرا، اسامی منتخبین شهرستان زنجان به شرح زیر اعلام شد:

اعضای هیئت اجرایی شهرستان زنجان:

دکتر فیروز مهدی نفر اول

مهندس رضا عسگری نفردوم

مهندس حبیب‌اله عماری نفرسوم

مهندس حمید رضا شهبازی نفر چهارم

شهین قزلباش عضو علی البدل

زهرا نوروزی عضو علی البدل

بازرسین:

رسول امینی بازرس

فاطمه رحمانی علی البدل

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار