معاون کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد:

اجرای طرح توانمندسازی خانواده های با سرپرست زن

زاهدان (پانا) - معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد سیستان و بلوچستان اعلام کرد برنامه توانمند سازی مددجویان با همکاری و تعاملات درون سازمانی در دستور کار قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۰۸۹۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح توانمندسازی خانواده های با سرپرست زن

به گزارش اداره کل کمیته امداد سیستان و بلوچستان، محمدرضا میری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: طرح توانمندسازی فرهنگی اجتماعی در راستای کاهش آسیب های روانی اجتماعی و اقتصادی با کمک مشاوران و خیران در مناطق ویژه اجتماعی شروع شده است.

او ادامه داد: در مرحله نخست ۱۰۰ خانوار با سرپرست زن شناسایی شده و با همکاری مشاوران و خیران نیکوکار مشکلات روحی و روانی آنها و علاوه بر این سایر نیازهای اساسی آنها شناسایی شده تا از طریق خیران به ترتیب اولویت برطرف شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تصریح کرد: کارشناسان مشاوره با همکاری مددکاران، خانواده های دارای آسیب و ساکن مناطق ویژه اجتماعی را شناسایی و برنامه توانمندسازی ترسیم و مشمول خدمات قرار می دهند.

او در پایان افزود: توانمندسازی فرآیندی است که مددجویان از راه آن از نیازها و خواسته های خود آگاه شده نوعی اعتماد به نفس و خوداتکایی را برای برطرف کردن آن نیاز به دست می آورند و براساس آن از توانایی لازم برای تحقق هدف های خود برخوردار می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار