در پخش زنده از تلوزیون صورت گرفت:

جشن تکلیف 4860 هزار دانش آموز پسر پایه هشتم مدارس استان سمنان

سمنان (پانا) - جشن تکلیف نمادین 4860 هزار دانش آموزان پسر پایه هشتم مدارس استان سمنان، از طریق پخش زنده تلویزیونی در سالن شهید مطهری اداره کل برگزار شد و دانش آموزان پسر مدارس استان سمنان که به سن تکلیف رسیده بودند، طلیعه بندگی خود را جشن گرفتند.

کد مطلب: ۱۰۸۹۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
جشن تکلیف 4860 هزار دانش آموز پسر پایه هشتم مدارس استان سمنان

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، این مراسم به دلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از به راه انداختن اجتماعات جهت پیشگیری از انتشار ویروس و لزوم حفظ سلامتی دانش آموزان امسال به صورت غیرحضوری و از طریق پخش زنده تلویزیونی و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی استان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز استان و نیز جمعی از همکاران اداره کل و شهرستان در سالن شهید مطهری اداره کل همراه با اجرای برنامه های متنوع برگزار شد.

در این مراسم دستورانی مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن ادای احترام به پدران و مادران و دانش آموزان این سرزمین به همراه تبریک طلیعه بندگی به دانش آموزان گفت: ارتباط با خدا بهترین راه و وسیله رسیدن به نیکویی است. آرامش را در مادیات نباید جستجو کرد، چرا که آرامش اصلی در ارتباط با خداوند نهفته است.

در پایان مدیر کل آموزش و پرورش استان از تمامی دست اندرکاران این برنامه فاخر از جمله معاون پرورشی و فرهنگی استان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز، همکاران شهرستان سمنان و سایر شهرستان ها و مناطق، مدیران، مربیان و نیز مدیریت دارالقرآن امام خمینی و همراهی صداوسیمای مرکز استان قذردانی و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار