دختران دانش آموز شهرستان آوج در حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش تأکید کردند؛

دانش آموزان مناطق کم تر توسعه یافته سرشار از استعداد هستند؛ این مناطق را دریابید

قزوین (پانا) - دختران دانش آموز شهرستان آوج در حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش تأکید کردند دانش آموزانی که در مناطق کم تر توسعه یافته تحصیل می کنند، سرشار از استعداد هستند که باید این استعدادها دیده شوند.

کد مطلب: ۱۰۸۹۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان مناطق کم تر توسعه یافته سرشار از استعداد هستند؛ این مناطق را دریابید

نشست بانوان منتخب آموزش و پرورش استان قزوین با حضور مینایی پور، مشاور وزیر آموزش و پرورش، اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، معاونین و منتخبین بانوان آموزش و پرورش استان و تعدادی از دانش آموزان دختر برگزار شد.

در این جلسه زهرا قاسمی وند از آموزشگاه فاطمیه و مرضیه پناهی از آموزشگاه پروین اعتصامی به نمایندگی از دختران دانش آموز موارد مربوط به حوزه بانوان، خانواده و آموزش را مطرح کردند.

دختران دانش آموز شهرستان آوج در این نشست تأکید کردند که برخی محدودیت ها از جهت امکانات نباید باعث شود تا ما شاهد ظرفیت سوزی در مناطق کم تر توسعه یافته باشیم و با وجود تمام مشکلات و موانع در این مناطق، عرصه تعلیم و تربیت را خالی نخواهیم گذاشت.

این دانش آموزان، به استعدادهای زیادی در مناطق کم تر توسعه یافته اشاره کردند که این روزها حمایت و پشتیبانی از این استعدادها بسیار احساس می شود.

دکتر فرحناز مینایی فر مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش نیز در این جلسه از بالا بردن مشارکت داوطلبانه، متعهدانه و آگاهانه دختران در اجرای برنامه های آموزشی خبر داد و ابراز امیدواری کرد اجرای این طرح برکات زیادی را برای دختران این مرز و بوم به همراه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار