بازدید فرماندار شهرستان بندرعباس از حوزه های امتحان نهایی ناحیه یک

هرمزگان(پانا)-عزیزاله کناری فرماندار شهرستان بندرعباس و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان در راستای نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گزاری اجتماعی، از روند برگزاری امتحانات نهایی این ناحیه بازدید بعمل آورد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید فرماندار شهرستان بندرعباس از حوزه های امتحان نهایی ناحیه یک

در راستای نظارت بر رعایت دستور العمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از لوازم بهداشتی شخصی دانش آموزان، عزیزاله کناری فرماندار شهرستان بندرعباس به اتفاق فرزاد ابراهیمی معاون سیاسی فرماندار ، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک و رئیس مرکز بهداشت شهرستان از تعدادی حوزه های امتحانی پایه دوازدهم این ناحیه از شهرستان بندرعباس بازدید بعمل آوردند.

فرماندار بندرعباس در حاشیه این بازدید ضمن ابراز رضایت از وضعیت برگزاری امتحانات این ناحیه گفت: خوشبختانه در تمامی حوزه های برگزاری امتحانات فاصله گزاری و دستور العمل های بهداشتی انجام می شود و این امتحانات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است.

وی در ادامه گفت: در کلیه حوزه ها برای افرادی که فاقد ماسک هستند در ورودی مدرسه ماسک تحویل داده می شود و مواد ضد عفونی کننده ، سیستم خنک کننده ، و رعایت فاصله گزاری برابر پروتکل ها انجام شده است و انتظار می رود این موارد تا پایان آزمون توسط همه مراکز برگزاری آزمون رعایت گردد.


عزیزاله کناری در پایان ضمن تشکر از مدیریت این ناحیه بیان کرد : در شهرستان بندرعباس دو ناحیه آموزش و پرورش است که ناحیه یک تعداد ۳۷ حوزه شامل ۱۰ حوزه روستایی و ۲۷ حوزه شهری مسئولیت برگزاری آزمون را برعهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار