وحید امیری: می‌خواهیم با پوکر قهرمانی در تاریخ ماندگار شویم

تهران (پانا) - هافبک پرسپولیس بر این نکته تاکید دارد که اختلاف ده امتیازی آنها به تیم رده دوم جدول در لیگ برتر باعث نخواهد شد که پرسپولیس از الان قهرمانی را مسجل بداند.

کد مطلب: ۱۰۸۹۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
وحید امیری: می‌خواهیم با پوکر قهرمانی در تاریخ ماندگار شویم

وحید امیری در گفت‌وگو با رسانه باشگاه پرسپولیس، در خصوص آخرین وضعیت خودش و پرسپولیس بعد از آغاز دوباره تمرینات گفت: با وجود اینکه نزدیک به 70 روز تمرینات تعطیل بود اما من فقط 5 روز استراحت کرده و تمریناتم را خیلی سخت دنبال کردم. حتی گاهی روزی دو جلسه تمرین می‌کردم تا از شرایط خوب بدنی خارج نشوم و خوشبختانه فرم ایده‌آل خودم را حفظ کردم. از نظر استراحت و تغذیه هم خیلی مراقب بودم. در تمرینات هم عملکرد خوبی دارم و خوشبختانه کادرفنی از وضعیت من راضی است. همه بازیکنان پرسپولیس در شرایط خوبی به سر می‌برند و با تمرینات خیلی خوب، آمده حضور در مسابقات لیگ برتر می‌شویم.

وی در خصوص اینکه بازیکنان پرسپولیس چقدر آماده هستند ادامه داد: همان روز اولی که به تمرینات برگشتیم آقا یحیی و سایر مربیان از ما تست آمادگی گرفتند و این تست‌ها نشان داد که خوشبختانه همه بازیکنان آماده هستند. این موضوع به خوبی ثابت کرد که بازیکنان پرسپولیس چقدر حرفه‌ای هستند و به خوبی از وضعیت بدنی خود مراقبت کردند. خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس درک خیلی خوبی از وضعیت خود دارند و می‌دانند در چه تیمی حاضر هستند. این روزها در تمرینات بیشتر بر روی مسائل تاکتیکی و هماهنگی‌ها کار می‌کنیم. فرم تیم به نظر من خیلی خوب است و با همه وجود تلاش می‌کنیم تا با قدرت در بازی‌های باقی مانده حاضر شویم.

هافبک خلاق پرسپولیس در مورد برگزاری بازی‌های دوستانه و اینکه انجام این دیدارها چقدر می‌تواند در راه آماده‌سازی تیم موثر باشد اظهار داشت: به هر حال انجام این بازی‌ها خیلی خوب است. ما بعد از حدود 3 ماه در یک بازی تدارکاتی به میدان رفتیم و مقابل سایپا حاضر شدیم. درست است که بازی ما دوستانه بود اما به دلیل شرایط هر دو تیم به نظرم این بازی حالت رسمی به خود گرفت. تلاش ما این بود که در این بازی عملکرد خوبی داشته باشیم اما به هر حال یکسری ناهاهنگی‌ها در بازی هم طبیعی بود. ما 3 ماه بود که به میدان نرفته بودیم و ضعف‌هایی وجود داشت اما یک بازی خوب انجام دادیم. بعد از این بازی فهمیدیم کجای کار هستیم و باید در ادامه تلاش بیشتری داشته باشیم. البته در خصوص مسائل فنی بازی نمی‌توانم حرفی بزنم اما برگزاری این بازی‌ها می‌تواند به ما برای حضور پرقدرت در لیگ برتر کمک کند.

امیری در پاسخ به این سوال که پرسپولیس تا شروع لیگ به آمادگی صددرصد خواهد رسید؟ تصریح کرد: قطعا تا شروع لیگ به آمادگی کامل خواهیم رسید. بازیکنان پرسپولیس در این چند سال نشان دادند که از نظر بدنی و ذهنی چقدر بزرگ و قهرمان هستند. با قهرمانی‌های متوالی که کسب کردیم این موضوع ثابت شده است. با همه سختی‌هایی که وجود داشت اما توانستیم عملکرد خیلی خوبی از خود نشان دهیم. الان هم که مشکل بزرگی مثل کرونا گریبان‌گیر همه دنیا شده اما با این وجود قصد داریم همان قدرت و صلابتی که داشتیم را در مسابقات ارائه دهیم. انشاا... با عملکردی که خواهیم داشت باز هم دل هواداران را شاد خواهیم کرد.

وی در خصوص تاخیری که برای آغاز دوباره لیگ برتر به وجود آمده افزود: ای کاش این تاخیر انجام نمی‌شد یا اینکه همان روز اولی که قرار بود زمان شروع مسابقات را اعلام کنند این موضوع را در نظر می‌گرفتند. البته من شنیده‌ام که این تاخیر در آغاز مسابقات به دلیل فاصله زمانی پایان لیگ برتر با ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیاست. امیدوارم این شنیده من درست باشد و اگر واقعا به این دلیل قرار شده لیگ با تاخیر آغاز شود به نظرم تصمیم خوبی است. در کل من نمی‌توانم در خصوص این موارد حرفی بزنم و ما تصمیم مسئولان امر را می‌پذیریم.

شماره 19 پرسپولیس درباره اینکه با پوکر قهرمانی، این تیم در تاریخ فوتبال ایران ماندگار خواهد شد ادامه داد: قطعا همین طور است و همه بازیکنان به این موضوع واقف هستند. اگر این اتفاق رخ بدهد قطعا تا سال‌های زیادی هیچ تیمی نمی‌تواند به این افتخار دست پیدا کند. البته ما در حال حاضر دو هدف بزرگ داریم؛ اولین هدف این است که با ارائه بازی‌های خوب بتوانیم قهرمانی خود را مسجل کنیم و هدف دوم هم رسیدن به پوکر قهرمانی است. مهم‌ترین موضوع تثبیت قهرمانی است و بعد حمله به رکورد قهرمانی در لیگ برتر.

امیری درباره اینکه پرسپولیس 10 امتیاز از رقبا پیش است و نگران نیستید که این حاشیه امنیت کار را سخت کند گفت: شما شک نکنید چنین چیزی نخواهد بود. بازیکنان پرسپولیس در سالیان گذشته به خوبی این موضوع را نشان دادند. برخلاف اینکه برخی‎‌ها می‌گویند پرسپولیس در حاشیه امنیت است اما به نظر من اگر 3 بازی را نبریم و رقبا برنده شوند کار خیلی سخت خواهد شد. در این شرایط این رقبا هستند که از انرژی بیشتری بهره‌مند خواهند شد. ما به هیچ عنوان خود را از پیش برنده نمی‌دانیم و تلاش خواهیم کرد که در زمین بتوانم برنده شویم.

پرسپولیس چقدر شانس قهرمانی در لیگ برتر امسال را دارد؟ شماره 19 پرسپولیس در این مورد افزود: ما شانس زیادی برای قهرمانی داریم اما همه چیز بستگی به خودمان دارد. ما اگر تمرکز خوبی روی بازی‌ها داشته باشیم و بازی‌ها را ساده نگیریم می‌توانیم قهرمان شویم. اگر رقبا را دست کم بگیریم قطعا با مشکلات زیادی روبرو خواهیم شد. ما می‌دانیم که 9 فینال در پیش داریم و باید از این 9 بازی سخت، سربلند بیرون بیاییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار