حضورمدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در نشست پروژه مهر منطقه1

تهران(پانا)- فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و هیات همراه، در نشست ویژه پروژه مهر۹۹ در آموزش و پرورش منطقه۱ شرکت کرد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
حضورمدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در نشست پروژه مهر منطقه1
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 1 شهر تهران، عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این نشست با اشاره به هوشیاری جامعه فرهنگی برای تبدیل محدودیت ایجاد شده به فرصتی بی بدیل برای توسعه آموزش به شیوه های نوین، گفت: تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونا باعث شد خانواده ها درک بهتری از تلاش جامعه فرهنگی پیدا کنند. همکاران فرهنگی به شکل مضاعف تلاش کرده اند و این بسیار ستودنی است.
فولادوند در خصوص برگزاری امتحانات نهایی افزود: علی رغم افزایش هزینه ها، تعداد حوزه های امتحانی را بیشتر کردیم تا سلامت دانش آموزان و خانواده ها به خطر نیفتد.
در این جلسه که پیرامون پروژه ی مهر 99 منعقد شده بود، اعضای شورای مدیریتی آموزش و پرورش منطقه 1 به ارائه ی آمارهای کمبود منابع انسانی و طرح سایر مشکلات خود پرداختند و در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و هیات تخصصی همراه توضیحات ضروری را ارائه کردند و نسبت به رفع بسیاری از موانع و محدودیت های منطقه قول مساعد دادند.
صادق صادق پور، مدیر آموزش و پرورش منطقه1 نیز ضمن قدردانی از شروع به موقع و زود هنگام جلسات پروژه ی مهر توسط اداره کل شهر تهران، ابراز امیدواری کرد و گفت: با همکاری اداره کل و تخصیص نیروی انسانی سال تحصیلی آینده را با کیفیتی مطلوب آغاز خواهیم کرد.
وی همچنین در مورد شرایط ویژه ی دو بخش لواسان و رودبار قصران آموزش و پرورش منطقه1، تامین نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز بخش ها را اولویت منطقه و دغدغه اعضای شورای مدیریتی منطقه مطرح کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار