مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر:

سالانه ۳ هزار دانش آموز در مسابقات و برنامه های فرهنگی و هنری شرکت می کنند

دیر(پانا)_ مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت سالانه ۳ هزار دانش آموز در مسابقات و برنامه های فرهنگی و هنری در رشته مختلف شرکت و کسب رتبه می کنند.

کد مطلب: ۱۰۸۸۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
سالانه ۳ هزار دانش آموز در مسابقات و برنامه های فرهنگی و هنری شرکت می کنند

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیر، احمد عبدالله زاده در نشست با خبرنگار این اداره اظهار کرد: فعالیت های حوزه فرهنگی هنری آموزش و پرورش گستردگی بسیاری دارد و طیف گسترده ای از دانش آموزان از اول ابتدایی تا پایه دوازدهم را شامل می شود.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در چند ماه اخیر دانش آموزان و با توجه به ظرفیت کانون های فرهنگی و تربیتی و شرایط کنونی کشور در چندین انجمن مختلف به صورت غیر حضوری در حال فعالیت هستند.

عبدالله زاده گفت: هنرهای آوایی، نمایش و فیلم کوتاه، هنرهای دستی و تجسمی، آفرینش های ادبی، رسانه و فضای مجاز از جمله حوزه های مسابقات هنر و فرهنگی دانش آموزان در سطح شهرستان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر افزود: سرود و نمایش از ابزار مهم معلمان و مربیان پرورشی در رشد و شکوفایی ابعاد مختلف شخصیت دانش آموزان است.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره فرهنگی و هنری می توانند بهترین سفیران معرفی و تبلیغات هنرهای بومی و سنتی کشور باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار