لونی: سند تحول بنیادین به منزله نقشه راه در تحقق اهداف کلان است

تهران ( پانا ) - محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، در نشت تخصصی بسیج، همکاری آموزش و پرورش و بسیج را زمینه ساز تعالی بیان کرد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
لونی: سند تحول بنیادین به منزله نقشه راه در تحقق اهداف کلان است

به گزارش پانا، نشست تخصصی بسیج، با حضور محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، کمره ای زاده، رییس بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه محمد رسول الله (ص)، رضایی، فرمانده بسیج دانش آموزی و فرهنگیان منطقه چهار و اعضای شورای معاونین در اندیشکده تحول برگزار شد.

رضایی، فرمانده بسیج دانش آموزی فرهنگیان ضمن تشکر از همکاری فرهنگیان منطقه با بسیج، منطقه چهار را یکی از تاثیرگذارترین مناطق در حوزه آموزش دانست و بیان کرد: بسیج این منطقه با اقتدار، بسیاری از فعالیت های محوله را به خوبی انجام داده و خوش درخشیده است و در این ایام فرهنگیان نیز با خلوص پای کار بوده اند و همکاری خوبی را با بسیج شاهد بودیم. دانش آموزان و مدیران و معلمان به صورت خودجوش در پویش همدلی و تولید ماسک های بهداشتی به صورت جهادی و داوطلبانه فعالیت داشتند.

وی افزود: جلسات این چنینی دستاوردهای خوبی داشته که مهمترین آن وحدت بین بسیج و فرهنگیان است.

در ادامه لونی، مدیر آموزش و پرورش چهار منطقه تصریح کرد: سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش به منزله نقشه راه در تحقق اهداف کلان آموزش و پرورش کشور است. با توجه به تاکیدهای صورت گرفته در بخش های مختلف این سند مبنی بر لزوم همکاری نهاد آموزش و پرورش و به خصوص مدرسه با سایر نهاد های هم سو و ارگانهای فعال در زمینه های فرهنگی از جمله بسیج، این نهاد نقش های مهمی ایفا می کند که نمونه ای از آن طرح هجرت در سال های پیش است.

وی تکمیل کرد: همکاری سازنده آموزش و پرورش و بسیج زمینه ساز تعالی آموزش و پرورش است و منطقه چهار در حد توان خود تلاش خواهد کرد با برنامه ریزی های مناسب در مسیر توسعه همکاری‌ها با بسیج گام بردارد.

کمره ای زاده، رییس بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه حضرت رسول (ص) اظهار کرد: وحدت و برادری بسیج و آموزش و پرورش منطقه چهار قابل توجه و ارزشمند است و این موضوع ما را در تربیت نسلی که قرار است در آینده مسئولیت هایی را در کشور بر عهده بگیرند کمک خواهد کرد.

وی افزود: همکاری دانش آموزان در این ایام در مدارس منطقه چهار، در تولید و دوخت ماسک های بهداشتی به صورت خودجوش مثال زدنی و با ارزش است که نمی توان برای آن بهایی در نظر گرفت.

کمره ای زاده از آمادگی بسیج دانش آموزی برای ضدعفونی و اجرای پروتکل های بهداشتی در حوزه های برگزاری امتحان های نهایی خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار