برگزاری جلسه هماهنگی کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش اردبیل

اردبیل(پانا)- جلسه هماهنگی کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان اردبیل برگزارگردید.

کد مطلب: ۱۰۸۸۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش اردبیل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل،دراین جلسه سید غلامحسن خلیلی موسوی ،معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان طی سخنانی کمیته همکاریهای حوزه علمیه و آموزش و پرورش را فرصتی مناسب جهت رسیدن به اهداف تربیتی مشترک جهت ارتقای سلامت دانش آموزان و آینده سازان ایران اسلامی عنوان کرد.

او با اشاره به نامه اخیر ستاد همکاریهای حوزه علمیه و آموزش و پرورش در خصوص تدوین تفاهم نامه مربوط به دو نهاد و نیز آسیب شناسی برنامه های جاری کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش، پیشنهادات برای سال آتی و نیز لزوم برگزاری جلسات متعدد کمیته همکاریهای حوزه علمیه و آموزش و پرورش در سالتحصیلی جدید مطالبی را ابراز داشت.

سید هاشمی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز ضمن ارائه گزارش مربوط به برنامه های اجرایی در سال گذشته، لزوم برنامه ریزی منطبق با تفاهم نامه مربوط و در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را حیاتی توصیف کرد.

در ادامه جلسه حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی معاون آموزش حوزه علمیه برادران اردبیل نیزدر خصوص برنامه های مربوط به کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش و ضرورت همکاری های لازم در این خصوص مباحثی عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار