خیرین ۲ میلیون ماسک در بیمارستان های کشور توزیع کردند

کرج (پانا) - عضوهیات مدیره و رییس کمیسیون اقتصادی جامعه خیرین مدرسه سازکشوراعلام کرد با مشارکت خیرین مدرسه ساز و سلامت و همت والای نیروهای جهادی ۲ میلیون ماسک تولید و در بیمارستان های کشور توزیع شد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
خیرین ۲ میلیون ماسک در بیمارستان های کشور توزیع کردند

به گزارش ایرنا، محمد رضا اسپرورین روز سه شنبه درکرج با اشاره به اینکه خیرین مدرسه ساز مدافعان سلامت را تنها نگذاشتند، اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ هزار دست لباس مخصوص مقابله با کرونا نیز تولید و در سطح بیمارستان های کشور توزیع شد. این اقدام حمایتی - جهادی با همکاری ۷۰ دانشگاه فنی و حرفه ای و چندین کارگاه تولیدی پوشاک دراستان های مختلف ازجمله استان البرز صورت گرفت.

وی با بیان اینکه بروز بحران کرونا کشور را با تجربه جدیدی مواجه کرد، افزود: این بحران تمام دنیا را تحت تاثیر قرارداد و کشورهای صاحب نامی که ظرفیت تولید گسترده ای در عرصه دارو و تجهیزات پزشکی داشتند نیز درگیر شدند. در این شرایط شاهد هماهنگی کامل بین بخشی در دستگاه های مختلف از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان های مردم نهاد، جامعه خیرین آموزشی و سلامت، دستگاه های اجرایی، آموزشی و خدماتی در قالب یک کارتیمی و جهادی در راه مبارزه با بیماری کرونا بوده و هستیم.

اسپرورین بیان کرد: این حرکت جهادی در بسیاری از استان های کشور به یاد سردار مقاومت " شهیدحاج قاسم سلیمانی" صورت گرفت تا یک بار دیگر اتحاد، همدلی و مقاومت مردم ایران برای جهانیان به نمایش درآید.

وی یادآورشد: با شیوع ویروس کرونا برای تامین کالاهای بهداشتی در کشور از جمله ماسک، مواد ضدعفونی کننده و لباس بیمارستانی بسیاری از واحدهای تولیدی درکنار فعالیت خود به تولید این کالاها پرداختند و یا تولید خود را تغییر دادند که این حرکت شایسته آنان قابل تحسین است.

عضوهیات مدیره و رییس کمیسیون اقتصادی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ادامه داد: جامعه نیاز به آموزش سبک زندگی کردن با کرونا دارد.

وی عنوان کرد: زندگی کردن با کرونا به معنای بی‌تفاوتی و عادی سازی بحث کرونا در جامعه نیست، بلکه آموختن راهکارهای مناسب بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه برای مبارزه با این ویروس در کنار داشتن تعاملات اجتماعی و فعالیت های اقتصادی است.

وی با بیان اینکه درشرایط فعلی راهی جز زندگی کردن با کرونا نداریم، تصریح کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل ها بهداشتی برای پیشگیری از این بیماری یک امرضروری است که همه ما به عنوان یک شهروند باید به آن پایبند باشیم تا به این بیماری مبتلا نشویم یا ناقل این ویروس نباشیم.

اسپرورین گفت: برای آموزش و ترویج سبک زندگی کردن با کرونا باید از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای برای اطلاع‌رسانی دقیق، موثر و هدفمند به مردم استفاده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار