سند تحول بنیادین دغدغه اصلی آموزش و پرورش و از الزامات دستگاه تعلیم و تربیت است

زاهدان(پانا)- به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان سند تحول بنیادین دغدغه اصلی آموزش و پرورش است و تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی شده در مدارس در راستای اجرایی شدن این سند خواهد بود.

کد مطلب: ۱۰۸۸۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین دغدغه اصلی آموزش و پرورش و از الزامات دستگاه تعلیم و تربیت است

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حمید رضا رخشانی اظهار کرد: قابلیت سازی و زمینه سازی برای اجرایی سازی سند تحول بنیادین در بدنه دستگاه تعلیم و تربیت به‌ویژه از ستاد تا صف بسیار مهم است.
او تغییر نگاه و بینش افراد جامعه به ویژه همکاران فهیم و پرتلاش به سند تحول و لزوم اجرایی شدن آن را یکی از مهمترین اهداف حال حاضر آموزش و پرورش دانست و افزود: شاخص مند بودن و رویکرد اسلامی_ایرانی سند، موجب امیدآفرینی و بستر سازی برای رشد و توسعه همه جانبه در ابعاد مختلف آموزشی، تربیتی، اخلاقی، مهارتی، ورزشی و دیگر مولفه ها خواهد بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: در نقشه جامع علمی کشور جایگاه سند تحول بنیادین، ویژه است و این نشان از اهمیت و ضرورت اجرایی شدن این سند دارد.
شایان ذکر است با تدبیر و برنامه‌ریزی مدیرکل آموزش و پرورش استان، کارگروههای مختلف سند تحول بنیادین در راستای اجرایی شدن و ضرورت همگانی و فراگیر شدن آن تعیین و مسئولین کارگروهها با دریافت ابلاغ مربوطه، پیگیری امور محوله در مسیر دستیابی به اهداف سند خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار