شهرداری قزوین تقویم آموزشی را به شورای شهر ارائه کند

قزوین (پانا) - سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین تأکید کرد شهرداری قزوین حوزه های مختلف تقویم آموزش شهروندی را به شورای اسلامی شهر قزوین ارائه کند.

کد مطلب: ۱۰۸۸۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری قزوین تقویم آموزشی را به شورای شهر ارائه کند

مهدیه سادات قافله باشی، در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: در آستانه فصل تابستان هستیم؛ اما شهرداری قزوین با وجود تذکرات و پیگیری‌ها و اختصاص ردیف بودجه به بخش آموزش، تقویم آموزشی و برنامه های خود را به شورای اسلامی شهر قزوین ارائه نکرده است.

وی ادامه داد: در بخش های پسماند، ترافیک، محیط زیست و حقوق شهروندی و.... در همه حوزه ها ردیف بودجه اختصاص یافته و برای هر موضوعی سرفصل جداگانه دیده شده است.

رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد: شهرداری باید سرفصل تقویم آموزشی حقوق شهروندی و آموزش را در حوزه های مختلف که دارای ردیف بودجه است، به شورای اسلامی شهر قزوین ارائه کند.

وی در ادامه یادآور شد: کرونا تجربه ای است که در حال طی کردن آن هستیم و معتقدم دوران پساکرونا بسیار متفاوت خواهد بود و برای آن برنامه ریزی نشده است.

قافله باشی همچنین در ادامه این جلسه که به بررسی لایحه شهرداری قزوین پیرامون تسهیلات تشویقی خسارات تاخیر و تادیه اسناد نکول شده و برگشتی اختصاص داشت، خواستار اطلاع رسانی شفاف و انتشار اسامی افرادی که سالهاست جرایم خود را به شهرداری قزوین پرداخت نکرده اند، شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار