امید اسماعیلی به عنوان رییس سازمان دانش‌آموزی فارس معرفی شد

شیراز (پانا) - مراسم تکریم و تودیع محسن کلاری ، رییس سازمان دانش‌آموزی فارس و معارفه امید اسماعیلی به عنوان رییس؛ امروز با حضور مدیرکل و معاونان اداره کل آموزش و پرورش فارس برگزار شد و در این مراسم حکم مسوولیت اسماعیلی از سوی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش توسط مدیرکل آموزش و پرورش فارس به او اعطا شد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
امید اسماعیلی به عنوان رییس سازمان دانش‌آموزی فارس معرفی شد

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات محسن کلاری رییس پیشین سازمان دانش‌آموزی امید اسماعیلی را به عنوان رییس جدید این سازمان معرفی کرد.
فرهاد اسماعیلی فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی را حلقه‌های مفقوده نظام اموزش و پرورش دانست و افزود: فعالیت‌های این سازمان در سند تحول بنیادین به عنوان راهبردهای پیشبرنده یاد شده است.
او ادامه داد: در وزارت‌خانه اسم سازمان دانش‌آموزی فارس می‌درخشد و این موفقیت حاصل تلاش یک تیم حرفه‌ای و رهبری هوشمندانه و مقتدر آن بوده است.
او افزود: دوران ماموریت محسن کلاری سازمان دانش‌آموزی فارس را به قله نشاند و امیدواریم در مدیریت جدید با همکاری یکدیگر جایگاه فارس حفظ و ارتقا یابد.

محسن کلاری نیز در ادامه ضمن تقدیر از تلاش همکاران خود در دوران مدیریت، گفت: خرسندم که سازمان دانش‌آموزی فارس توانسته در کشور به جایگاهی رفیع دست‌یابد.
او افزود: خوشحالم که امروز سکان این سازمان برعهده فردی گذاشته شده که خود تمام تشکیلاتی است و از بدنه همین سازمان است.


امید اسماعیلی سازمان دانش‌آموزی را به یک پدیده فعال و پویا در وزارت آموزش و پرورش معرفی کرد و افزود: خصوصیت ویژه سازمان دانش‌آموزی عملیاتی کردن تربیت اجتماعی به معنای واقعی است.
او با اشاره به فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی از جمله تشکیلات و سرویس مدارس و خبرگزاری پانا گفت: تمام فعالیت‌ها به ویژه خبرگزاری پانا می‌تواند به عنوان ناظر و تحلیل‌گر در کنار ما باشد و خود بدنه آموزش و پرورش در قالب دانش‌آموز خبرنگاران و همکاران به انتقاد و ارائه پیشنهادات بپردازند.
او دانش‌آموزان را عنصر اصلی فعالیت‌های آموزش و پرورش دانست و افزود: امیدوارم در این مسوولیت با همکاری تمام همکاران بتوانیم فارس را در قله حفظ کنیم.
امید اسماعیلی پیش از این مسوولیت سازمان دانش‌آموزی ناحیه یک شیراز را برعهده داشته است.






ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار