معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

ضرورت آموزش مهارت تفکر به دانش آموزان

تهران(پانا)- نشست کارگروه کمیته کیفیت بخشی نظارت و توسعه مدارس هیات امنایی با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و دیگر اعضا در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت آموزش مهارت تفکر به دانش آموزان

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، غلامرضا بختیاری معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به ضرورت توجه به الگوهای مدیریتی موفق گفت: یکی از نشانه‌های الگوهای مدیریتی موفق، عیب‌یابی و حذف عیوب در هر مرحله از انجام کار است و ما پس از گذشت چندین سال از گشایش مدارس هیات امنایی باید ضمن ارزیابی دقیق، ایرادهای آن را شناسایی کرده و در جهت رفع آن تلاش کنیم.

او با تاکید بر ضرورت آموزش مهارت تفکر در دانش‌آموزان اظهار کرد: باید علاوه بر مهارت تفکر، خلاقیت و تفکر خلاق را در دانش‌آموزان پرورش دهیم چرا که مرزهای خلاقیت است که می تواند جامعه را به رشد و تعالی برساند.

بختیاری استفاده حداکثری از ظرفیت شوراهای آموزش و پرورش در مناطق را ضروری دانست و افزود: بسیاری از مسائل و چالش‌های موجود در مسیر راه مدارس را می توان از طریق طرح در شوراهای آموزش و پرورش به نتیجه رساند و مسیرهای توسعه را هموار ساخت.

این مقام مسئول در پایان بالا بردن کیفیت، پاسخگویی به نیاز مخاطب، کاهش هزینه‌ها و مدیریت منابع را در توسعه مدارس هیات امنایی ضروری خواند و تصریح کرد: اگر می‌خواهیم به تحول در نظام تعلیم و تربیت دست یابیم باید به نیازهای مخاطب پاسخ درست و با کیفیت مطلوب بدهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار