کربکندی: از اوضاع رادوولوویچ بی‌خبرم؛ دیگر در باشگاه ذوب آهن سمتی ندارم

تهران (پانا) - رئیس سازمان فوتبال ذوب آهن اصفهان از ادامه همکاری با این باشگاه کناره‌گیری کرد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
کربکندی: از اوضاع رادوولوویچ بی‌خبرم؛ دیگر در باشگاه ذوب آهن سمتی ندارم

دقایقی قبل یکی از خبرگزاری‌ها مصاحبه‌ای از میودراگ رادولوویچ سرمربی ذوب آهن منتشر کرد که این مربی اهل مونته‌نگرو با نارضایتی از بدقولی ذوب آهن برای پرداخت مطالباتش، اعلام کرده بود با وضعیت پیش آمده درباره شیوع کرونا ویروس، قصد بازگشت به ایران را ندارد.

برای پیگیری وضعیت همکاری یا پایان کار زودهنگام میودراگ رادولوویچ در باشگاه ذوب آهن اصفهان، با رسول کربکندی رئیس سازمان فوتبال ذوب آهن اصفهان تماس گرفتیم تا از صحت ماجرا اطمینان پیدا کنیم اما وی در گفت‌وگویی کوتاه که با پانا داشت گفت: من چند روزی می‌شود که از ذوب آهن جدا شده‌ام و دیگر در این باشگاه سمتی ندارم. به همین علت از اوضاع رادوولوویچ بی خبر هستم و طبیعتا نمی‌توانم اظهار نظری درباره سرمربی تیم داشته باشم.

ذوب آهن اصفهان تا پایان هفته بیست و یکم با کسب 22 امتیاز در رده یازدهم قرار گرفته و یکی از کاندیدهای سقوط به دسته اول محسوب می‌شود. این تیم فصل را با علیرضا منصوریان شروع کرد اما در نیم فصل دوم رادوولوویچ به سرمربیگری این تیم رسید و در 5 دیداری که پیش از شیوع کرونا ویروس روی نیمکت ذوب آهن نشسته بود، 2 برد، 2 باخت و یک تساوی برای ذوب آهن بدست آورد.

ذوب آهن فعلا زیر نظر دستیارهای ایرانی رادوولوویچ پیگیری می‌شود و شاید با همین کادر فنی آنها اولین بازی خود پس از آغاز مجدد لیگ برتر را مقابل شهر خودرو مشهد انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار