مدرسه‌ای به وسعت ایران

تهران (پانا) - در مدتی که مدارس ایران به واسطه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند اداره کل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش اقدام به تولید محتوای مرتبط با اهداف این اداره کرده و در شبکه شاد بارگذاری کرده است.

کد مطلب: ۱۰۸۸۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه‌ای به وسعت ایران

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، محتواهای تولید شده از سوی اداره کل قرآن، عترت نماز بیشتر جنبه مذهبی و سرگرمی دارند تا در این ایام به غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و حتی اولیای آنان منجر شود.

محتواهایی که در شبکه شاد از سوی اداره کل قرآن، عترت و نماز قرار داده می‌شود علاوه بر تولیدات خود اداره کل از تولیدات محتوایی دانش‌آموزان و فرهنگیان نیز استفاده که به برخی از آنها به صورت مختصر پرداخته می‌شود.

پیام قرآنی مختص دوره ابتدایی اول با موضوع توحید و یگانگی خدا؛ توحید به معنی یگانگی خدا و اعتقاد به یگانه بودن اوست به این معنا که در فکر و اندیشه هرگز شریکی برای خدا قائل نشویم توحید یکی از اصول دین و مذهب است، شما می‌توانید چهار اصل دیگر را با مشورت خانواده پیدا کنید؟ این مطلب برگرفته از مجموعه کتاب‌های نور باران است.

دعا و توسل ویژه همه مخاطبان؛ سپاس خدایی که مرا دوست دارد در حالی که از من بی نیاز است سپاس پرودگاری را که آنچنان با من بردباری می‌کند که گویی هیچ گناهی ندارم این دعا برگرفته از دعای ابوحمزه ثمالی است.

بصیرت شناسی؛ ویژه دوره متوسطه؛ بصیرت ارمغان ولایت است و عوامل بصیرت عبارتند از: یاد خدا، خودسازی، تلاوت قرآن، نفی وابستگی‌های مادی

زنگ آسمانی؛ عنوان تلاوت‌های مجلسی منتخب دانش‌آموزان است؛ دانش‌آموزان سراسر کشور می‌توانند با تقلید قرائت‌های مجلسی قاریان معروف، تصویر و صدای خود را ضبط کنند و با هماهنگی مربیان و معاونان پرورشی مدارس آنها را به پشتیبانی ادراه کل قرآن، عترت و نماز در شبکه شاد ارسال کنند تا پس از بررسی کیفیت اثر ارسالی نسبت به بارگذاری آن در شبکه شاد اقدام شود.

این‌ها و نمونه‌های بسیار دیگری که می‌توانید در کانال قرآن، عترت و نماز شبکه شاد مشاهده کنید علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت آثار مثبتی بر روح و روان مخاطبان دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار