بازدید معاون پژوهش شهر تهران از حوزه امتحان نهایی منطقه۱۵

تهران (پانا) - ابوالقاسم حدادی، معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل شهر تهران از حوزه امتحانی حابربن حیان منطقه 15 شهر تهران بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون پژوهش شهر تهران از حوزه امتحان نهایی منطقه۱۵

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، حدادی، معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل شهر تهران گفت: مدرسه امن ترین مکان برای پرورش سرمایه‌های استوار انسانی است. در شرایطی که جامعه ما با چالشی به نام ویروس کرونا مواجه شده ایم مدافعان سلامت جامعه در صف مقدم، وظایف والای انسانی خویش را در بهترین شکل ممکن ایفا کرده اند.

حدادی ادامه داد: از آنجا که سلامت دانش آموزان به عنوان سرمایه های انسانی این مرز و بوم برای مسئولین و همگان بیشترین اهمیت را دارد تصمیم بر این گرفته شد که رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی توسط مدیر و معاونین منطقه به صورت مستمر رصد شود.

حدادی ابراز امیدواری کرد: امسال حفظ سلامت جسمی دانش‌آموزان ضمن برگزاری سالم فرایند امتحانات با رعایت کلیه اصول بهداشت روحی و روانی همچون گذشته به بهترین شکل صورت خواهد گرفت.

شایان ذکر است، در پایان حدادی در خصوص وسایل تهویه و کاهش تراکم دانش آموز در حوزه امتحانی و افزایش تعداد مراقبین پیشنهاداتی را ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار