برگزاری مجازی سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری منطقه 11

تهران ( پانا ) - غلامعلی عنایت مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 11 تهران، از پایان داوری آثار دانش آموزان در سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری در رشته های انفرادی و به صورت مجازی در سطح منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مجازی سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری منطقه 11

غلامعلی عنایت مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 11 تهران در گفتگو با پانا گفت: سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری به صورت مجازی برگزار شد. این مسابقات یکی از مهمترین فعالیت های حوزه پرورشی و فرهنگی است که به رشد و شکوفایی استعداد و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان کمک شایانی می کند.

وی افزود: با شیوع ویروس کووید ۱۹ و تعطیلی مدارس، در راستای توجه به سلامت جسمی دانش‌آموزان و مربیان، مسابقات فرهنگی و هنری (فردا) در رشته‌های هنرهای نمایشی و هنرهای دستی و تجسمی،رسانه و فضای مجازی، ادبی و هنرهای آوایی صرفا به صورت مجازی برگزار شد.
عنایت مهر افزود: این مسابقات از ابتدای سال تحصیلی با شناسایی دانش آموزان داوطلب و توانمند و ثبت نام آنها در سامانه همگام فعالیت خود را آغاز کرد و پس از جمع آوری و داوری آثار در سطح مدرسه، به صورت مجازی به منطقه برای داوری ارسال و آثار نفرات برگزیده به مرحله ی استانی معرفی شد.
عنایت مهر مشارکت بیشتر دانش آموزان را از ویژگی های مهم این دوره برشمرد و افزود: با وجود تمام محدودیت های موجود برای حضور فیزیکی دانش آموزان، میل و مشارکت آنان جهت حضور در مسابقات افزایش یافته و حتی منجر به ایجاد خلاقیت شده و این ویژگی منحصر به فرد فعالیت های پرورشی است.
عنایت مهر در پایان گفت: تربیت هیچگاه تعطیل نخواهد شد و رسالت حوزه پرورشی و فرهنگی این است که برای ایام فراغت از تحصیل دانش آموزان، برنامه داشته باشد و یقینا برگزاری مسابقات و جشنواره ها یکی از مهمترین و اصلی ترین راهکارهاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار