برگزاری امتحانات پایه دوازدهم در اسلامشهر با رعایت پروتکل های بهداشتی

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهرازبرگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم بصورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط واحد های آموزشی و دانش آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری امتحانات پایه دوازدهم در اسلامشهر با رعایت پروتکل های بهداشتی

حسینعلی بنار، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در حاشیه بازدید از حوزه های برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم در گفت و گو با پانا اظهار کرد: در پی شیوع کرونا ویروس امسال امتحانات نهایی پایه دوازدهم متفاوت‌‌ تر از سال‌ های گذشته با رعایت خوب پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط مسئولین مدارس و دانش آموزان در حال برگزاری است.

او در ادامه بیان کرد: همه واحد های آموزشی حداکثر مراقبت را به‌عمل می آورند و از تراکم و اجتماع دانش‌آموزان جلوگیری کرده و فرصتی فراهم خواهند کرد که دانش‌آموزان بتوانند با آرامش در آزمون شرکت کنند.

بنار افزود: برای برگزاری امتحانات سال دوازدهم به صورت دقیق ضدعفونی روزانه قبل و بعد از هر جلسه امتحانی انجام می‌گیرد در تمامی حوزه های امتحانی دستگاه تب سنج حرارتی و اکسی متر (دستگاه اندازه گیری اکسیژن خون) و توزیع ماسک توسط مسئولین مدارس استفاده می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر ضمن تقدیر از همکاران فرهنگی، عوامل اجرایی و اولیاء دانش آموزان تصریح کرد: امیدواریم با رعایت حداکثر مراقبت‌‌های بهداشتی و اجرای پروتکل‌ های بهداشتی و همکاری همه دست اندرکاران امتحانات پایه دوازدهم به خوبی برگزار شود.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار