واکنش هاشمی به آتش سوزی‌های سریالی بوستان‌های پایتخت

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران گفت آتش‌سوزی‌ها دلیل مشخصی دارد و آن میزان بارش‌های امسال بود که موجب رشد علف‌ها و گیاهان خود رو شد و در ادامه با گرم شدن هوا و خشک شدن علف‌ها ما شاهد این هستیم که با کوچکترین جرقه‌ای باعث ایجاد آتش‌سوزی در فضای سبز می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۸۸۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
واکنش هاشمی به آتش سوزی‌های سریالی بوستان‌های پایتخت

محسن هاشمی در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسه هم اندیشی صبح امروز گفت: صبح امروز جلسه‌ای با حضور اعضای هیات رئیسه شورای شهر تهران برگزار شد و موضوعات مختلفی مورد بررسی قرار گرفت.

او در تشریح موضوعات مورد بحث اضافه کرد: در جلسه هیات رئیسه به موضوعاتی مانند دستور جلسه و نامه نگاری‌هایی که هیات رئیسه لازم است به آن ورود کند مورد بررسی قرار دادیم و در ادامه هم موضوع غذا کارکنان شورا مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: یکی دیگر از موضوعاتی که مورد بحث قرار گرفته بود ارجاع طرح‌ها و لوایح به کمیسیون مشترک بود که گاهی مشاهده می‌شود اختلاف نظرها مانع جمع‌بندی نهایی می‌شود و نیاز است هیات رئیسه به موضوع ورود کند.

هاشمی در واکنش به آتش‌سوزی‌های سریالی بوستان‌های پایتخت گفت: آتش سوزی‌ها دلیل مشخصی دارد و ان میزان بارش‌های امسال بود که موجب رشد علف‌ها و گیاهان خود رو شد و در ادامه با گرم شدن هوا و خشک شدن علف‌ها ما شاهد این هستیم که با کوچکترین جرقه‌ای باعث ایجاد آتش‌سوزی در فضای سبز می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار