مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان خبر داد:

آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی از 17 خرداد99

زاهدان(پانا) - حمیدرضا رخشانی زمان ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی را از 17 خرداد اعلام کرد و گفت این آزمون با رعایت دستورالعملهای بهداشتی در روز بیستم تیرماه در سراسر کشور به‌صورت همزمان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۸۸۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی از 17 خرداد99

به گزارش اداره آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حمیدرضا رخشانی اظهار کرد: دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم سال تحصیلی 1399 - 1398 مجاز به ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی هستند و رقابت علمی در بین دانش آموزان همان منطقه خواهد بود.

او با اشاره به اینکه در راستای سیاست محوری وزارت آموزش و پرورش در خصوص کاهش تمرکز، کارگروه استانی آزمون ورودی می تواند در موارد خاص نسبت به تعیین ضوابط و شرایط ثبت نام در محدوده جغرافیایی منطقه، ناحیه و شهرستان تصمیم گیری کند اظهار کرد: هر داوطلب می تواند در نمونه برگ تقاضای ثبت نام، یک رشته تحصیلی از شاخه نظری (علوم تجربی، ریاضی فیزیک، ادبیات و علوم انسانی) را انتخاب کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: تعداد اولویتهای انتخابی دبیرستان های نمونه دولتی پس از تعیین در شیوه نامه ثبت نام اطلاع رسانی خواهد شد.

او ادامه داد: ثبت نام داوطلبان آزمون از روز شنبه مورخ 17 / 3/ 99 تا روز سه شنبه 27 / 3 / 99 از طریق سامانه ثبت نام انجام خواهد شد و آزمون ساعت 9 صبح روز جمعه 20 / 4 / 99 در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار می شود.

رخشانی مبلغ ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی را ۲۵۰ هزار ریال بیان کرد و افزود: این مبلغ ثابت و به جز این مبلغ، دریافت هرگونه وجهی تحت هر عنوان ممنوع است.

گفتنی است نتایج آزمون پس از بررسی در نیمه اول مرداد99 از طریق سایت ثبت نام اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار