۳۸۶ خودروی احتکار شده  در پارکینگ راه آهن شیراز کشف شد

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی، ۳۸۶ خودرو احتکار شده به ارزش ۴۰ میلیارد ریال را در پارکینگ راه آهن شیراز کشف کردند.

کد مطلب: ۱۰۸۸۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
۳۸۶ خودروی احتکار شده  در پارکینگ راه آهن شیراز کشف شد

به گزارش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و تخصصی از اخباری مبنی بر نگهداری و احتکار خودرو در پارکینگ راه آهن شیراز مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با کسب مجوز قضائی ماموران پلیس به همراه نمایندگان سازمان صمت از پارکینگ و 2 رام قطار راه آهن بازدید کردند که در نتیجه آن، 247 دستگاه پراید و 139 دستگاه سواری پژو پارس که فاقد مدارک ورودی و خروجی و احتکار شده بود کشف و توقیف شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته و برابر نظر کارشناسان سازمان صمت استان، شرکت‌های خودروسازی علیرغم تاکید و فرصت یک هفته‌ای برای اجرای دستورالعمل‌های مربوطه، لذا به منظور گرانفروشی از توزیع خودرو و نصب پلاک بر روی آنها خودداری کرده‌‌اند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله احتکار را 40 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این خصوص افراد متخلف شناسایی و از طریق مراجع قضائی تحت تعقیب هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار