سریال «رهایی» جایگزین بچه مهندس 3 شد

تهران (پانا) - سریال «رهایی» به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی مسعود تکاور از امشب (شنبه 17 خرداد) در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
سریال «رهایی» جایگزین بچه مهندس 3 شد

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، این سریال با مضمون و ژانری پلیسی، به روایت داستانِ کشف یک سرقت و آدم ربایی رازآلود می پردازد. در رهایی می‌بینیم که یک باند خلافکار بعد از یک سرقت بزرگ، تعدادی از شهروندان را گروگان می‌گیرد و همین باعث می‌شود پلیس نوپو که پلیس عملیات‌ ویژه رهایی گروگان‌هاست، وارد عمل شود.
این سریال به قلم علی طالب آبادی به نگارش درآمده و دانیال حکیمی، میترا حجار، سام قریبیان، شاهد احمدلو، حسین سلیمانی، رامتین خداپناهی، رضا توکلی، نازنین پیرکاری، افشین سنگ چاپ، الهام جعفر نژاد، سوگل طهماسبی، امیر حسین مدرس، حمیدرضا هدایتی، سید مصطفی قدیری، و مهدی کریمیان و... در آن به ایفای نقش می‌پردازند.
خواننده این سریال علی لهراسبی است و بخشی از عوامل آن عبارتند از برنامه ریز و دستیار یک کارگردان: مهدی توکلی زانیانی، مدیر تصویربرداری: فرزام گل سفیدی، طراح صحنه ولباس: فرهاد عزیزی‌فرد، تدوین: مهدی جودی، موسیقی: بهنود یخچالی، مدیر صدابرداری: سعید احمدی، طراح گریم: مهری شیرازی، مدیر تولید: داود جمشیدی، دستیار تهیه کننده: سعید پروینی، مدیر تدارکات: سیدرسول حاتمی، منشی صحنه: محسن بهاری، عکاس: محمدحسن سعادت هندی، روابط عمومی: راضیه جباری
«رهایی» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو و با مشارکت موسسه ناجی هنر تهیه شده است و از شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:30 روانه آنتن می‌شود و پنجشنبه‌ها خلاصه هفتگی آن پخش خواهد شد. بازپخش این سریال ساعت 9، 16:30 ،00:30 بامداد خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار