آغاز ثبت‌نام میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد از ۲۰ خرداد

تهران (پانا) - زمان ثبت‌نام میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی دولتی، غیردولتی و پیام نور از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۸۷۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت‌نام میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد از ۲۰ خرداد

زمان ثبت‌نام متقاضیان میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر (فرزند شهید، فرزند، آزاده و فرزند جانباز ۲۵ درصد و بالاتر) برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از تاریخ ۲۰ خرداد تا ۲۰ تیرماه اعلام شد. بر این اساس دانشگاه‌ها و موسسات موظف هستند زمان شروع ثبت درخواست متقاضیان واجد شرایط را با استفاده از ابزارهای مناسب (سایت دانشگاه، تابلوهای اعلانات آموزشی در کلیه دانشکده های هر دانشگاه یا موسسه) اطلاع رسانی کنند.

دانشگاه‌های مبدا موظفند درخواست دانشجو را بررسی کرده و در صورت داشتن شرایط از ۲۰ تیر تا ۳۱ تیرماه ضمن تایید اطلاعات متقاضی، نظر خود را در سامانه اعلام و در صورت موافقت ریزنمرات دانشجو را ضمیمه کنند.

متقاضیان واجد شرایط آیین‌نامه نقل و انتقال، باید در زمان اعلام شده، ( ۲۰ خرداد لغایت ۲۰ تیرماه) از طریق مراجعه به سامانه سجاد به نشانی portal.saorg.ir در خواست خود را با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی، وضعیت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، ثبت کرده و تمامی مراحل ثبت نام اولیه، تکمیل فرم مشخصات و منوی مربوط به خدمات انتقال و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر را تکمیل و پس از دریافت کد رهگیری، نتیجه را ازطریق همان سایت با درج کد رهگیری مشاهده کنند.

همچنین دانشجویان شاهد و ایثارگری که در سال گذشته حکم میهمانی شان خاتمه یافته، باید مجدد در سامانه ثبت نام کرده و کارنامه تحصیلی خود را بارگزاری و مستندات خود را برای تقاضای ارائه شده اسکن و ضمیمه تقاضا کنند.

متقاضیان جهت ثبت درخواست ابتدا باید در سامانه سجاد ثبت نام کرده و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور از قسمت خدمات سازمان درخواست میهمانی و انتقال خود را ارائه کنند.

متقاضی میهمانی و انتقال مسئول صحت اطلاعات ارائه شده در خصوص شرایط خاص خود خواهد بود و در صورت عدم احراز هر یک از اطلاعات ارائه شده تقاضا از وضعیت بررسی خارج خواهد شد.

دانشجویان شاهد و ایثارگر متقاضی انتقال توام با تغییر رشته از این سامانه برای ثبت در خواست خود استفاده نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار